Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Noen som vet hvor lenge i forkant man må søke om å reise til utlandet når man mottar rehabiliteringspenger?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 jeg bare dro uten å "søke" om lov når jeg hadde rehab. ferie er da vel lov under rehab? har yrk. attf. nå og vet at her må vi søke. ingen rettigheter, ikke feriepenger hell.
LarsLarsere Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Får man feriepenger utifra utbetalte rehabiliteringspenger?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Får man feriepenger utifra utbetalte rehabiliteringspenger? Ja tenk det det, er det ikke ille at de som desverre har havnet på rehab. skal motta det dem har krav på!? Forferdelig og ekkelt er det! Spar deg for dustesnakk LarsLarsere! http://www.nav.no/page?id=291
LarsLarsere Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Ja tenk det det, er det ikke ille at de som desverre har havnet på rehab. skal motta det dem har krav på!? Forferdelig og ekkelt er det! Spar deg for dustesnakk LarsLarsere! http://www.nav.no/page?id=291 Det var bare et konkret spørsmål. Svaret står ikke spesifikt på den linken. Alt som står der veit jeg derimot ettersom jeg motok ytelsen i 52 uker. Ved sykepenger gis det feriepenger utifra de første 48 sykedagene, så jeg tenkte kanskje det var noe lignende med rehabiliteringspenger. Hva mener du med dustesnakk?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #7 Skrevet 21. mai 2008 Ingen som vet om du må søke om å få reise til utlandet når du går på rehabiliteringspenger?
LarsLarsere Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Ingen som vet om du må søke om å få reise til utlandet når du går på rehabiliteringspenger? Du må ihvertfall gi beskjed. Vet ikke om du må fylle ut en søknad av noe slag også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå