Gå til innhold

Kan jeg leie kjole?


Mini-meg

Anbefalte innlegg

Er tidlig i planleggingsfasen av bryllupet vårt og lurer på om jeg som bare er 155 cm høy kan leie kjole? Kan de fikse på kjolen slik at den ikke blir for lang eller MÅ jeg kjøpe meg kjole sydd spesielt for meg? Hvis jeg må kjøpe blir det nok vanskelig å få solgt den igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne som skal gifte seg til sommeren.

HUn er 1,54 og hun har leid seg kjole på Brudespesialisten i Drammen. Ikke noe problem sa hun.

De hadde til og med kjoler som var for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De legger jo kjolene opp uansett. Så det skal ikke være noe problem det da. Jeg kjøpte brudekjole, men jeg er kun 1,60 høy og de la kjolen min opp i foret på underskjørtet - så den kan legges ned dersom jeg skulle komme på andre tanker og selge den.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det bør ikke være noe problem nei. De tilpasser kjolene så godt det lar seg gjøre. Hvis du hendvender deg til en litt større butikk har de noe som passer dge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Alle er forskjellige. Det er så fint når man leier kjole, for da gjør de sånt automatisk. Jeg fant en kjole som var 'helt passe', men jeg skal allikevel tilbake og få den tilpasset enda bedre. Blant annet skal jeg ha med skoene jeg skal bruke slik at kjolen blir lang/kort nok. Tenker de må legge den opp, for til tross for mine 170 cm har jeg veeeeldig korte ben!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...