Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:)

jeg lurer på om d er noen som vet om en plass jeg kan få hjelp?

sliter veldig psykisk,hører stemmer å sånn.

og har veldig mye selvmordstanker.

jeg vil ha hjelp nå!

før jeg ender opp med enda en overdose for å dø.

sånn som jeg forstår det,så får man ikke hjelp om man er psykisk sjuk,

før det er nesten forseint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så vondt for deg å ha det sånn! Vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din og fortelle akkurat hvordan du har det. Han/hun kan da henvise deg videre. Lykke til!

Skrevet
Huff, så vondt for deg å ha det sånn! Vil anbefale deg å ta kontakt med fastlegen din og fortelle akkurat hvordan du har det. Han/hun kan da henvise deg videre. Lykke til!

den trur ingeting vil skje,siden jeg er åpen å snakker om det til de.

men alle 4gangene med overdose iår,har jeg sitti å snakka om hvor jævli jeg har det,samt lagt planer for framtiden,så er ingen som trur noe vil skje.

fordetom d kommer til å gjøre det:(

Skrevet

Ta kontakt med legen din snarest!! Du skal ikke måtte ha det slik . Og ikke gi deg før du får time snart!! Stor klem til deg :klem::klem:

Skrevet

Hvem er dem? Er det fastlegen din eller?

Skrevet
Ta kontakt med legen din snarest!! Du skal ikke måtte ha det slik . Og ikke gi deg før du får time snart!! Stor klem til deg :klem::klem:

jeg skal prøve å ringe legekontore å få en time hos fastlegen da:)

Skrevet
Hvem er dem? Er det fastlegen din eller?

dem= fastlegen/turnuslegen (går fast til begge)

Skrevet

Ja ring å få deg time. Jeg vet jo ikke så mye om deg,. kanskje du skulle laget deg en Dagbok, fortelle litt om deg selv og det du sliter med. Man får utrolig mye støtte og oppmuntring fra folk her inne på KG..

Skrevet
Ja ring å få deg time. Jeg vet jo ikke så mye om deg,. kanskje du skulle laget deg en Dagbok, fortelle litt om deg selv og det du sliter med. Man får utrolig mye støtte og oppmuntring fra folk her inne på KG..

takk for tipset,kanskje jeg skal prøve det:)

Skrevet
takk for tipset,kanskje jeg skal prøve det:)

Ja det er helt utrolig kjekt å komme inn her å få støtte fra andre. Samme hva man sliter med! Jeg har vel nesten blitt avhengig av KG :ler: Lag deg en dagbok du vennen, så skal jeg komme inn å besøke deg :klem:

Skrevet (endret)

Hvis fastlegen din ikke vil ta deg på alvor så hadde jeg seriøst vurdert å bytte faslege. H*n har plikt til å ta deg på alvor, hvis ikke gjør h*n ikke jobben sin.

Til deg vil jeg gi en :klemmer: Jeg forstår at det sikkert høres vanskelig ut, men hold ut! Har du det virkelig så vondt, så kan det ikke bli verre, selv om du sikkert har vanskelig for å tro det. Snakk med folk rundt deg, de er der for å hjelpe! Vanskelige ting blir ofte lettere hvis man ikke bærer på det alene, men har noen å snakke med. Kanskje din mor, eller familien din kan hjelpe deg med å få tak i noen å snakke med.

Som Ann79 nevnte, en dagbok kan du komme langt med. Og det er utrolig hvor mye en positiv tilbakemelding fra en person man ikke kjenner kan gjøre :) Jeg kommer å besøker deg jeg også :)

Endret av Ambriel
Skrevet

Hvis fastlegen din ikke vil ta deg på alvor så hadde jeg seriøst vurdert å bytte faslege. H*n har plikt til å ta deg på alvor, hvis ikke gjør h*n ikke jobben sin.

ENIG!! Nå venter jeg på Dabgoka di :popcorn:

Skrevet (endret)

Du kan också ta kontakt med Mental helse för hjälp och stöd

Tråden stängs

/Furstina (moderator)

Endret av Furstina
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...