Gjest M Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har brukt cipralex i ca 4 mnd for generell angst. Har hjulpet meg på mange områder, og ikke hatt noe særlig bivirkinger..... Men! Møtte en gutt for et par mnd siden som jeg liker veldig godt, og vi er nå blitt kjærester. Etter og ha snakket med en venninde som også akkurat har fått seg kjæreste, slo det meg plutselig... Vi burde jo hatt sex fler ganger om dagen hver dag, nå som vi akkurat har møtt hverandre!!! Normalt sett har jeg stor sexlyst.. Mangel på lyst har fått meg til og tvile på om jeg er forelska eller ikke.. Ganske kjipt, for jeg tror egentlig det. Noen som har opplevd noe lignende? Bruker 10 mg, vurderer og trappe ned til 5 nå som det blir sommer. Takker for svar. M
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Var dette et problem før du fikk høre hvor mye sex andre hadde? Ikke alle par er kaniner, uten at det er noe galt i det
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Det er en vanlig bivirkning av Cipralex. Jeg har gått på de ca 6 mnd og merker det samme. Finnes ikke instressert i sex what so ever. Litt kjipt. Men hvis du skal trappe ned må du gjør det i samråd med legen. Jeg går og på 10 mg og skal snart trappe ned men ikke uten samråd med legen. Dere får jo bare ta tiden til hjelp.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det er den vanligste bivirkningen etter det jeg har hørt - har tatt 20 mg i snart et år, og det er den eneste bivirkningen jeg har merket. Veldig kjip bivirkning!! Når det gjelder å trappe ned er det jo du som bestemmer til syvende og sist, men ville ha snakket med lege om det først.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 jeg sliter ikke med lysta..men får aldri orgasme mer, snålt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå