Lille Lea Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 De siste dagene har jeg hatt så sykt mye utfold og det lukter reke å h*****e! To ganger nå har jeg hatt ett par latterkramper så har det kjentes ut som jeg tisser på meg (bare fra kjeden) Og da kommer det hvite klumper.. Hva er det her? Æsj å fy!
Alice Ayres Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Gå til legen din. Kan være soppinfeksjon.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Høres mer ut som bakteriell vaginose... Ihvertfall ikke sopp.
Gjest Screemy Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Det heter skjeden - ikke kjeden! Vel, det jeg tror at du har er vel en soppinfeksjon!Kanskje... Bestill time hos legen, og mens du venter på legetime går du på apoteket å kjøper reseptfri Canesten! Kjøp da både kremen og stikkpillene av Canesten som er mot soppinfeksjon:) CANESTEN
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Hvordan i huleste kan dere tro at dette er sopp?? Sopp lukter ikke reker, men kan minne om gjær (bakteriell vaginose kan lukte som fisk) Ved sopp blir utfloden tykk og cottage cheese aktig (ved B-V blir den tynn med små klumper) Ikke bruk canesten uten at du er sikker på at det er sopp du har, det ødelegger slimhinnene. Men hvis du først skal bruke et soppmiddel, bruk heller pevaryl istedenfor canesten, stikkpillen der er helt myk, ikke hard og kornete. Den kommer ut som "krem" istedenfor tørre klumper.
^^Sunny^^ Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hvordan i huleste kan dere tro at dette er sopp?? Sopp lukter ikke reker, men kan minne om gjær (bakteriell vaginose kan lukte som fisk) Ved sopp blir utfloden tykk og cottage cheese aktig (ved B-V blir den tynn med små klumper) Ikke bruk canesten uten at du er sikker på at det er sopp du har, det ødelegger slimhinnene. Men hvis du først skal bruke et soppmiddel, bruk heller pevaryl istedenfor canesten, stikkpillen der er helt myk, ikke hard og kornete. Den kommer ut som "krem" istedenfor tørre klumper. Stemmer. Dette er nok ikke sopp nei.. Få deg en time hos legen .
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg pleier å få denne lukten uken før jeg skal ha mensen, hver eneste gang. Og når mensen er over så lukter alt normalt igjen. Har du registrert noe system i utfloden og lukten? Hvis dette er unormalt for deg, gå til legen.
Lille Lea Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 Hei takk for svar. Jeg har nemlig verken tid eller råd til å dra til legen, reiser utenlands til helgen. Jeg også bruker å få dette rett før jeg får mensen, men ikke langt fra så mye! Og ikke langt fra så store klumper. Trodde først jeg tisset på meg men det skjønte jeg jo fort jeg ikke gjorde.. Må nok skjekke det opp når jeg kommer hjem.. Men om noen hadde vært borte i det samme kunne jeg kanskje kjøpt noe reseptfritt på apoteket.. Kanskje litt vanskelig å svare på.. Men takk likevel.
Gjest Screemy Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Stemmer. Dette er nok ikke sopp nei.. Få deg en time hos legen . Klart det kan være noe annet! Derfor anbefalte jeg ts. Canesten i påvente av at hun får time hos legen! Jeg tror også at det kanskje kan være noe annet enn sopp! Kanskje det er BV, Trichomonas vaginalis, eller noe annet!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Klart det kan være noe annet! Derfor anbefalte jeg ts. Canesten i påvente av at hun får time hos legen! Jeg tror også at det kanskje kan være noe annet enn sopp! Kanskje det er BV, Trichomonas vaginalis, eller noe annet! Man bør ikke bruke Canesten hvis man ikke er veldig sikker på at det er sopp! Det vil ikke hjelpe det grann, og er absolutt ikke bra for slimhinnene! Så hvorfor i all verden anbefaler du canesten i påvente av legetime? TS: Vivag kapsler kan muligens hjelpe med å gjenopprette balansen, det er uansett ikke skadelig, og er bra for miljøet der nede ( i motsetning til Canesten )
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har hatt bakteriell vaginose, da oste det skikkelig fisketorg der nede! Utfloden min var av og til litt gulaktig eller grålig og. Tok kjapt knekken på det med antibiotika (ikke reseptfritt, dessverre).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå