Gå til innhold

Prikker/kviser på kroppen...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Inga_*
Skrevet

Jeg sliter med små kuler eller kviselignende kuler på ryggen og på brystkassen, noen av dem kan man klemme verk ut av og ser ut som vanlige kviser, mens andre bare er små kuler...

er det noen som har slitt med det samme og som evt har noen tips om hvordan man kan bli kvitt dem...er ikke særlig snaxy å gå i topper med sånn rundt omkring på kroppen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sliter med små kuler eller kviselignende kuler på ryggen og på brystkassen, noen av dem kan man klemme verk ut av og ser ut som vanlige kviser, mens andre bare er små kuler...

er det noen som har slitt med det samme og som evt har noen tips om hvordan man kan bli kvitt dem...er ikke særlig snaxy å gå i topper med sånn rundt omkring på kroppen!!!

Hei. Sliter med samme problemet selv,og aner ikke hva det er...Kan det skyldes noe reaksjon på vaskem/skyllem kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei. Sliter med samme problemet selv,og aner ikke hva det er...Kan det skyldes noe reaksjon på vaskem/skyllem kanskje?

kanskje, men jeg har ikke byttet vaskemiddel..først i den siste tiden disse greiene har dukket opP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...