Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Noen som har erfaring fra å bli fast ansatt i en stilling en først har vikariert i?? Det jeg lurer på er hva en evt. kan vente seg i lønn. Jeg har ikke særlig godt betalt nå i vikarstillingen, men jobben er enkel og jeg tok til takke med det med tanke på at muligheten for fast ansettelse var til stede. Har fått litt opplæring i andre oppgaver og skal få mer og egene ansvarsområder etterhvert. Dette vil jo si at hvis jeg blir fast ansatt har jeg mer kompetanse og større oppgaver enn når jeg først startet.... Jobben er som regnskapsmedarbeider og jeg har kun litt relevandt utanning, men ingen tillel eller grad. Men saken er jo at gjennom vikarbyråer må de jo betale ganske mye med tanke at byrået skal ha sin del... Så hvor mye kan en regne med å gå opp? Noen med erfaring?? Ble langt og rotete dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg gikk opp nesten 30 000 da jeg ble fast ansatt. Det hadde å gjøre med at jeg hadde samme jobb som en annen med den lønnen. Som vikar turde jeg ikke ta det opp, men da jeg fikk tilbud om fast ble det orden på det :-)
Alison Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg gikk opp ca 75000,- da jeg gikk fra vikar til fast ansatt i den samme stillingen.
Gjest Gjest_Sunny_* Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Jeg gikk opp ca 75000,- da jeg gikk fra vikar til fast ansatt i den samme stillingen. Var mer dette svaret jeg var ute etter.... Siden lønnen nå er såpass lav (135 kr timen) Hadde liksom håpet på å krype over 300'
L@dy Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg gikk opp rundt 30 000. Men har tenkt å forsøke å forhandle meg til noe høyere lønn nå når prøvetiden er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå