Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å lagre en tekstfil på ipod? Jeg prøvde, men det er ingen steder på iTunes der det går an å legge worddokumenter som jeg ser.

Er ikke så inne på dette, hadde vært fint om noen av dere visste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det mulig å lagre en tekstfil på ipod? Jeg prøvde, men det er ingen steder på iTunes der det går an å legge worddokumenter som jeg ser.

Er ikke så inne på dette, hadde vært fint om noen av dere visste!

Du kan bruke iPoden din som et lagringsmedia hvis du går inn på Min Datamaskin, så ligger iPoden som en egen hardisk der hvis den er koblet til. Men det bare lagrer seg som det gjør på en harddisk, du får ikke åpnet de filene du legger inn på denne måten i iPoden.

Skrevet

Tusen takk, at jeg ikke tenkte på det!

Jeg trenger å bruke den som sikkerhetskopi bare, stoler ikke helt på dataen min når det gjelder viktige dokumenter. Skal ikke åpne dem i ipoden!

Skrevet (endret)
Tusen takk, at jeg ikke tenkte på det!

Jeg trenger å bruke den som sikkerhetskopi bare, stoler ikke helt på dataen min når det gjelder viktige dokumenter. Skal ikke åpne dem i ipoden!

da bør det funka bra på den på den måten jeg forklarte:D hvis du skjønte hva jeg mente da! hehe.. tipper du gjorde det sånn som du svarte!.. aah. på tide å ta kvelden nå..*snork*

Endret av anavrin
Skrevet

Jada, nå funker det som bare det. Dette er jo den "selvfølgelige" måten å gjøre det på, men jeg har blitt litt hjernevaska av iTunes! Første gangen jeg skulle legge inn sanger prøvde jeg å gjøre det gjennom min datamaskin, men det funka jo ikke, så etter det tenker jeg bare at jeg må bruke iTunes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...