Gå til innhold

Ery-max kapsler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt influensa som har sittet i kroppen ca tre uker. Måtte en tur til legen til slutt og han satte meg på erymax.

Forsto det skulle være sterke saker.

Er bare at jeg blir så veldig trøtte av de. etter to timer etter første inntak om morgenen, så vil jeg bare sove. Sover tre timer midt på dagen...zzzzzzz

har noen andre opplevd det?

På pakningsvedlegget står det ikke noe om det,men man kan jo oppleve ting som ikke står der da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mest sannsynlig infeksjonen, og ikke medisinen som gjør det trøtt. Men hvis du føler det er en bivirkning av medisinen, så synes jeg du skal si fra til legen din. Da får du det registrert. Hvis det er mange som melder fra om samme bivirkning vil det etterhvert komme i pakningsvedlegget.

Skrevet
Er mest sannsynlig infeksjonen, og ikke medisinen som gjør det trøtt. Men hvis du føler det er en bivirkning av medisinen, så synes jeg du skal si fra til legen din. Da får du det registrert. Hvis det er mange som melder fra om samme bivirkning vil det etterhvert komme i pakningsvedlegget.

Mange som har hatt samme syken her....det sitter lenge i kroppen og mange har hatt lungebet. Den kom sent i år...flere sier de har gått på tre kurer..

Syns det beg å tære på kreftene etter så lang tid....

Skrevet

Ery-Max har sine bivirkninger ja. Jeg lå og kastet opp hvert andre minutt i 12 timer før første tablett av grusomheten gikk ut av kroppen. Forferdelig opplevelse og aldri det virkestoffet igjen :forvirret:

Om du mener det er medisinen så meld ifra om bivirkningen du.

• 4 uker senere...
Gjest Hablahei
Skrevet

Ery-Max gir bare kvalme her i gården,fysj... :nei:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk på ganske hard ery-max-kur i to år pga kviser. Kjente aldri bivirkninger.

• 3 år senere...
Skrevet

Har ligget våken i hele natt etter å ha tatt to piller i går kveld. Har hatt sterke smerter I magen og smertene har enda ikke gitt seg. Føler meg trøtt men får ikke sove pga magekramper. :(

Skrevet

Er ikke Ery Max en allergivennlig pensilin ?

Mener å ha lest et sted at det er denne som brukes om en har allergi eller overfølsom for virkestoffer i vanlig pensilin.

Skrevet

Er ikke Ery Max en allergivennlig pensilin ?

Mener å ha lest et sted at det er denne som brukes om en har allergi eller overfølsom for virkestoffer i vanlig pensilin.

Her er info om Ery Max

http://www.legemiddelverket.no/custom/Preparatsok/prepSearch____80333.aspx?SearchID=5eb58227-d85f-4b1c-b9d7-1b6ac983033a

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/?mainpage=/pasientutgave/show.do%3Ffilename%3D/content/pkv/E/Ery-Max...Meda_558780/index.html

• 6 år senere...
Skrevet

Har akkurat startet på ery max kur og fikk magesmerter og ble veldig trett og sliten er dette vanlig?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 14årJente skrev:

Har akkurat startet på ery max kur og fikk magesmerter og ble veldig trett og sliten er dette vanlig?

Magesmerter er en normal bivirkning av pencilin. Spis sammen med tabletten. Drikk biola for å forebygge diaré. Ofte føler man seg dårligere en dag eller to når man starter på pencilin pga infeksjoner. Mest sannsynlig fordi kroppen da får en "bust" og begynner å jobbe mot bakteriene i kroppen.

Anonymkode: 68129...d66

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, 14årJente skrev:

Ery Max kan gi magesmerter når de taes uten mat og uten rikelig å drikke. Men er blant de typene  med antibiotika så tåles godt av de fleste. 

Trett blir du av varmen og av infeksjonen ikke av antibioyikaen av denne beskjeden typen. Jeg har spist mange tusen Ery Max. 

Anonymkode: c282f...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...