Sulle Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hei Begynte å bruke et par nye, gode ecco sko forrige uke. Fikk ondt oppå høyre fot når jeg bøyer tærne(går) Kjennes ut som det sitter i sener/muskler. Skoene er gode å ha på, så jeg skjønnner ikke hvorfor jeg har fått ondt. Klarer knapt å gå. Følte meg litt bedre i går, så jeg gikk ganske mye. Så i dag ble der verre. Skal på storbyferie om 3 dager. Noen som har forklaring på hva det er?
Supraspinatus Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei Begynte å bruke et par nye, gode ecco sko forrige uke. Fikk ondt oppå høyre fot når jeg bøyer tærne(går) Kjennes ut som det sitter i sener/muskler. Skoene er gode å ha på, så jeg skjønnner ikke hvorfor jeg har fått ondt. Klarer knapt å gå. Følte meg litt bedre i går, så jeg gikk ganske mye. Så i dag ble der verre. Skal på storbyferie om 3 dager. Noen som har forklaring på hva det er? Hvis det er bare de skoene som gjør at du får vondt, så vil jeg tippe det er noe gale med skoene. Kanskje den er for stiv, men det vil gå seg til etterhvert. Hvis det er vondt hele tiden, også når du er barbeint, så kan det være noe inne i foten din. Noe som kanskje bør taes opp med en profesjonell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå