treningsjenta Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk et belte av en kollega, dette skal massere og stimulere musklene og sette i gang blodomløpet slik at det også reduserer cellulitter. Jeg har prøvd dette, har det på en halvtimes tid på de områdene jeg ønsker å redusere cellulitter. Men det stikker jo så enormt etterpå, kjenner at huden er varm og har jobbet, men stikker noe skikkelig... Noen som har troen pådette? Dette setter jo igang blodomløpet, inget tvil om det.
Lille-me Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk et belte av en kollega, dette skal massere og stimulere musklene og sette i gang blodomløpet slik at det også reduserer cellulitter. Jeg har prøvd dette, har det på en halvtimes tid på de områdene jeg ønsker å redusere cellulitter. Men det stikker jo så enormt etterpå, kjenner at huden er varm og har jobbet, men stikker noe skikkelig... Noen som har troen pådette? Dette setter jo igang blodomløpet, inget tvil om det. jeg er vel litt skeptisk for og si det sånn. Hadde ikke kjøpt et selv, men om jeg hadde fått det i gave, hadde jeg ikke byttet det heller. Ville nok prøvd det ut ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå