LukaFrost Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 I dag tidlig våkna jeg med skikkelig hovne øyne. Øyelokkene er hovne og kjennes ut som blylodd og det er ubehagelig. Under øynene har jeg også hovna opp. Jeg har vært borti det en gang før, men ikke så ille. Da var det også om morgenenen det var hovent og pløsete. Jeg ser ut som ei alkoholisert og utbrent husmor på 50, og det er ikke noe stas! Jeg har ikke så veldig lyst til å bevege meg ut i verden sånn som jeg ser ut nå. Jeg har tatt blodprøve og er ikke allergisk mot noe. Jeg kan ikke se at jeg spiste noe i går som jeg aldri har spist før. Man blir da ikke så hoven sånn uten videre... Ikke har jeg bytta ansiktskremer i det siste heller. Noen som har gode råd for å unngå dette og hva jeg skal gjøre for å få ned hevelsen?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 I dag tidlig våkna jeg med skikkelig hovne øyne. Øyelokkene er hovne og kjennes ut som blylodd og det er ubehagelig. Under øynene har jeg også hovna opp. Jeg har vært borti det en gang før, men ikke så ille. Da var det også om morgenenen det var hovent og pløsete. Jeg ser ut som ei alkoholisert og utbrent husmor på 50, og det er ikke noe stas! Jeg har ikke så veldig lyst til å bevege meg ut i verden sånn som jeg ser ut nå. Jeg har tatt blodprøve og er ikke allergisk mot noe. Jeg kan ikke se at jeg spiste noe i går som jeg aldri har spist før. Man blir da ikke så hoven sånn uten videre... Ikke har jeg bytta ansiktskremer i det siste heller. Noen som har gode råd for å unngå dette og hva jeg skal gjøre for å få ned hevelsen? utbrente husmødre på 50 er det det som gir poser under øynene? ja da vet du vel hva som mangler deg...du er utbrent selv om du er yngre. Akvor: røyker du? Kutt ned på saltbruk i mat og drikk masse vann. Du kan ha mye støv/midd i sengetøyet ditt. Luft det hver dag. Likeledes andre rom. Så er det mye du kan være allergisk mot som ikke vises på prøver. Drikk tea som er ekstra vanndrivende. jeg drikker bla vann med presset sitron i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå