hjertesukka Skrevet 29. april 2008 #1 Del Skrevet 29. april 2008 Skal møte noen polakker ikveld, og det kunne vært hyggelig å si "goddag" eller "godkveld" på polsk i det minste. (Ellers foregår samtalen på en blanding av norsk og engelsk.) Har prøvd Babelfish, men de har ikke lagt inn polsk språk. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evapeva Skrevet 2. mai 2008 #2 Del Skrevet 2. mai 2008 Heisann! god dag= Dzień Dobry God Kveld= Dobry wieczór Uttalen blir litt vanskelig for meg å forklare... kanskje du finner noe på nettet ang det? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Del Skrevet 2. mai 2008 Heisann! god dag= Dzień Dobry God Kveld= Dobry wieczór Uttalen blir litt vanskelig for meg å forklare... kanskje du finner noe på nettet ang det? Lykke til! Det er vanligere når en sier god dag å bare si, pierdolec [pi er do le tsch], eller spierdalaj pierdolec. Kurwa er også ganske vanlig har jeg hørt. Prøv å bare si Kurwa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Del Skrevet 2. mai 2008 Ehm... i et anfall av dårlig samvittighet må jeg innrømme at jeg foret deg med noen svært vulgære ord her. Hør på førstemann du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2008 Ehm... i et anfall av dårlig samvittighet må jeg innrømme at jeg foret deg med noen svært vulgære ord her. Hør på førstemann du. Takk, vil bare opplyse om at jeg har fått tilsendt seriøst språkkurs/uttale på PM, så jeg går for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå