Gjest Pjusk Skrevet 16. mai 2003 #61 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er skikkelig lavmål å anklage andre for å være ondskapsfulle og bråkete når man ikke evner å se at man ikke er et NOE bedre selv...... En generell betraktining fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #62 Del Skrevet 16. mai 2003 Snodig..... Nå har det gått lenge uten krangler og personangrep( ganske deilig egentlig) .....men så plutselig var det i gang igjen!!!! Hvorfor det egentlig? Forresten Lotta@: Jeg er beæret over å få være en del av saueflokken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. mai 2003 #63 Del Skrevet 16. mai 2003 Det jeg mente var at jeg nyter å lese disse 4`s innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 19. mai 2003 #64 Del Skrevet 19. mai 2003 Nå mine små lam: Har dere hatt en fin 17.mai???? *klør småsauene bak øret og deler ut sauegodt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. mai 2003 #65 Del Skrevet 19. mai 2003 Mmm vi gikk som sauer i flokk og ropte hurra som alle de andre gjorde... koser seg...klø litt til, ulla trenger det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2003 #66 Del Skrevet 20. mai 2003 Ganke så enig med Diva der, ja..... Jeg er ikke avhening av enkelte brukere for og ha det bra på KG, og om Minnie tar en siesta, så gidder ikke jeg lage leiteaksjon av den grunn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mai 2003 #67 Del Skrevet 20. mai 2003 Nå synes jeg faktisk det har blitt litt vel mye hetsing i forhold til oss sauer, her! "Gode, enkle sauer", "uskyldige lam", og "saueflokken adlyder med angst i blikket!" La det være klinkende klart: Her er det bare en sau, og det er Væren! Nemlig! Ja, også @lfa, da. Vårt alles kritthvite får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #68 Del Skrevet 20. mai 2003 Det er skikkelig lavmål å anklage andre for å være ondskapsfulle og bråkete når man ikke evner å se at man ikke er et NOE bedre selv...... En generell betraktining fra meg.... Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. mai 2003 #69 Del Skrevet 20. mai 2003 Tenker vi stopper denne nå. Minnie er tilbake i fin form, og det ser ut til at den går over i en unødvendig persondebatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg