Gå til innhold

Kom tilbake


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Jeg kan klare meg uten Minnie her på KG; men vil ikke klare meg uten henne.

Fordi: Hun er den personen her inne (utenom Lott@ og Ivanka ++ Waco) som virkelig får meg til å tenke i andre baner enn jeg vanligvis bruker.

Jeg liker alltid å få utfordret intellektet mitt.

Gjør ikke dere???? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Det utpregede ved de nevnte brukerne SS, er for meg ikke at de spesielt utfordrer intellektet mitt...

:blunke:

Vel, Waco kan vel sette i sving de små grå av og til, men jeg føler jeg har hatt dypere eller morsommere samtaler med andre brukere her.

Men bevares, alltid hyggelig når faste brukere vender tilbake etter en tids fravær...

Godt å høre at det står bra til med deg, Minnie!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

SS, jeg setter ikke videre stor pris på å bli satt i samme bås som de overnevnte brukerene. Vi har ulik måte å ordlegge oss på, vi har ulike standpunkter om det meste og vi er uenige om omtrent alt... jeg blir usikker på om du SS er en som bare henger deg på dagens hotshot og liker å være der det skjer.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke sved- men jeg skjønner ikke hvorfor du sammenligner meg med dem når vi er så forskjellige?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Fordi dere har til felles at dere lurer bønsjen trill rundt. :kul:

Gjør de det? Kan jeg aldri tenke meg. Og hvem er "bønsjen"? alle oss andre grå, ubetydelige som surrer rundt her og blir lurt av de nevnte brukere? (og hvor plasserer SS seg selv i denne sammenheng, du er tydeligvis ikke en av bønsjen siden du har gjennomskuet dem)?

Dont think so :fy: *veeldig fornermet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

*lurer og lurer*

hm..... mon tro, hvem skal jeg lure idag da????? Noen som melder seg frivillig??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Gjør de det? Kan jeg aldri tenke meg. Og hvem er "bønsjen"? alle oss andre grå, ubetydelige som surrer rundt her og blir lurt av de nevnte brukere?

Bønsjen er nok oss som tilhører saueflokken. Vi bare dilter meningsløst rundt omkring, totalt blottet for egne meninger. Når de nevnte brukere sier noe, sluker vi det rått. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Bønsjen er nok oss som tilhører saueflokken. Vi bare dilter meningsløst rundt omkring, totalt blottet for egne meninger. Når de nevnte brukere sier noe, sluker vi det rått. :wink:

Ikke sant :wink:

Lotta: Spar meg i dag, vær så snill ikke lur meg trill rundt i dag! Jeg er ikke så smart skjønner du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

DEKK!!!!! :ler:

*ser stolt at "saueflokken" adlyder med angst i blikket*

Nei ærlig talt - noen saueflokkmedlemmer finnes det da vitterlig her inne, ingen tvil om det!! Men, de aller fleste debattanter her inne har sine egne veloverveide meninger. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s
DEKK!!!!! :ler:

*ser stolt at "saueflokken" adlyder med angst i blikket*

Nei ærlig talt - noen saueflokkmedlemmer finnes det da vitterlig her inne, ingen tvil om det!! Men, de aller fleste debattanter her inne har sine egne veloverveide meninger.

Helt enig med deg, Lotta (bæææ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Som den gode, enkle sauen jeg er sier jeg meg selvsagt enig :Nikke:

*lurer på om Lott@ snart kan si at det er ok å reise seg igjen*

Ha en bæ-bæ-bæ formiddag videre. Ikke finn på noe ull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi: Hun er den personen her inne (utenom Lott@ og Ivanka ++ Waco) som virkelig får meg til å tenke i andre baner

Nå syns jeg du var skikkelig stygg mot Lott@, Ivanka og Waco, sexysadie..., når du gjør en slik sammenligning... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...