@lfa Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #301 Del Skrevet 18. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #302 Del Skrevet 29. oktober 2013 Høst = virus = syke barn = syk mamma = kjedelige dager Minstemor hoster og har hatt feber i 12 dager... Ny legetime i dag. Mellomste har det samme, men ikke vært syk like lenge. I dag følte ikke eldstemann seg noe særlig heller... Immunforsvar hvor ble du av??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. november 2013 Forfatter #303 Del Skrevet 9. november 2013 Hipp hurra for Posten Norge... 2 dager fra Hellas til Oslo. 5 dager fra Oslo til Rogaland... Hadde vært raskere og sendt post med hest og kjerre her til lands... Og billigere.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. november 2013 Forfatter #304 Del Skrevet 21. november 2013 Note to self: aldri mer låne bort kg-profil til venner... God tur hjem, håper du ikke ble alt for skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #305 Del Skrevet 19. desember 2013 I dag kom minstelammet hjem fra barnehagen med to julegaver. Elsker sånne hemmeligheter, alltid morsomt å pakke opp. Gleder meg! Eldstelammet har vært på skoleball, og var ganske så stram og kjekk i dressen sin. I tillegg litt småforelska da han kom hjem. Akkurat slik fjortislivet skal være. Mellomstelammet er den som gleder seg aller mest til jul. I dag hadde hun hatt en liten "diskusjon" med bestevenninnen på skolen. Bestevenninnen hadde nemlig sagt at man kommer til himmelen når man dør, men det gjør man ikke... Man blir til jord...! Fem dager til jul... Alt i rute, alle gaver kjøpt og pakket inn i god tid, ikke bakt syv sorter, men lager heller det vi liker best. I morgen blir det kokosboller, det er tusen ganger bedre enn tørre småkjeks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #306 Del Skrevet 30. januar 2014 Da var man allerede snart ferdig med årets første måned. Mon tro om de neste 11 går like raskt... Har en liten mistanke... Konfirmasjon i mai, det er ikke lenge til... Sommeren flyr uansett... Skoletur med eldstemann i oktober... Og så var det plutselig jul igjen... Skal bli godt når eldstemann sin konfirmasjonsdag er over. Eks med familie og ekssvigerforeldre kommer helt sikkert. Har egentlig ingenting i mot noen av de, men er utrolig flau over den rare eksen... Ekssvigermor var jo en av grunnene til at vi skilte lag, men i dag er jeg selvfølgelig veldig glad for at ho var som ho var. Ellers hadde jeg jo ikke hatt den fine familien jeg har i dag. Egentlig gleder jeg meg litt også. Til å vise frem den allerede nevnte fine familien, og til å vise at jeg har vokst utrolig mye siden den gang. Noe av det siste ho sa, var jo faktisk: jaja, du kommer nok snart tilbake... Tenkte aldri i livet, men turte ikke si det høyt. I dag hadde ho nok helt sikkert fått en tilbakemelding av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2014 #307 Del Skrevet 30. januar 2014 Godt å høre at du føler sånn i forhold til eks og hans familie. De kan ikke gjøre deg noe og du er sterkere og tøffere enn du var. Så kan svigermonsteret si hva hun vil.... Men det er helt utrolig å tenke på at det er konfirmasjon allerede..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #308 Del Skrevet 30. januar 2014 Ja, ikke sant... Da jeg startet her på KG, var han jo bare en baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2014 #309 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Ja, ikke sant... Da jeg startet her på KG, var han jo bare en baby... Ja... tenk at det er så mange år siden vi hadde skravlehybel på dataforumet sammen med Dorian og resten av gjengen.... Endret 30. januar 2014 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #310 Del Skrevet 30. januar 2014 Beste KG-perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. januar 2014 #311 Del Skrevet 30. januar 2014 Beste KG-perioden. Jepp Mye nattemoro den gangen. Og Væren da... har jeg ikke hatt kontakt med på mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #312 Del Skrevet 31. januar 2014 Væren er på face, men lenge siden jeg har sett henne her inne. Er ikke her så ofte selv heller, da... Har postet/levert nesten alle konfirmasjonsinvitasjonene. Blir faktisk 44 stk hvis alle kommer.... Er rimelig sikker på at det er noen som melder forfall, men er glad jeg har bestilt lokale. Må huske å ta en Tom Cruise under bildene, guttungen har vokst fra mora for lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #313 Del Skrevet 4. februar 2014 Godartede celler! Negativ HPV En ting mindre å bekymre seg for! Anbefaler alle å ta celleprøver som anbefalt hvert tredje år! Ble bittelitt bekymret etter forrige test, men gladnyhet nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #314 Del Skrevet 14. februar 2014 Innser at man begynner å bli eldre når man har lyst til å legge seg lenge før ungene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. april 2014 Forfatter #315 Del Skrevet 18. april 2014 Så utrolig deilig med fint vær! I dag har jeg lekt sprek og luftet både unger og hund på en liten fjelltur. VELDIG kjekt med hund igjen, men sånn rent helsemessig, hadde det nok vært bedre med pinnedyr. MEN på dager som i dag, glemmer man det meste. OG man må nyte den fine naturen mest mulig før bjørkepollenhelvete setter i gang. Har snart hatt frøken hund i fire uker, og hun er akkurat så snill og god som vi ønsket at hun skulle være. Rolig og snill inne, og elsker kos fra både oss og ungene. Fiser de VERSTE stinkbombene, og drar som ti ville hester i båndet når vi går tur. Så der må det trenes... Kunne nok lett dratt et eget hundespann alene. Også SINNSYKT ivrig etter å hilse på andre hunder, så det må også trenes på... Rart at en så rolig og sindig hund innendørs, kan bli helt adhd ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2014 #316 Del Skrevet 19. april 2014 Så koselig med hund da. Hva slags hund er det du har skaffet deg? Og det er fantastisk deilig med sol og finvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. april 2014 Forfatter #317 Del Skrevet 19. april 2014 Ja, håper og krysser både fingre og tær for et slikt vær på konfirmasjonsdagen også. Det er en Rottweiler. Hadde en Rottie-tispe som døde av kreft for snart 7 år siden, og har egentlig hatt lyst på ny siden da. Nå som ungene begynner å bli litt store, har vi endelig tid til hund i tillegg. Vurderte først og fremst valp, men når det dukket opp en til omplassering som passet oss helt perfekt, ble det henne i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. april 2014 Forfatter #318 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Kjedelig å sitte så mye inne i dette fantastiske været... Pollenallergi er noe dritt! Mellomstel@mmet har desverre også blitt allergisk... Og med ekstremt mye bjørkepollen ute, er det bedre å være inne... MEN nok å gjøre inne også. Bare en uke igjen til konfirmasjon av eldstel@mmet. Alt er i rute, og ferdig planlagt, utenom borplassering... Det er jo skikkelig vanskelig! Endret 26. april 2014 av @lfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå