Gå til innhold

Addendum

@lfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg besvimte av sjokket over å "se" deg i nettverden igjen.

Alt vel hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her, så lenge man ser bort fra alt som kan kategoriseres innen helse.

Har konkludert med at man må være frisk for og være syk i dette landet. ;)

Men sånn ellers er alt som det skal.

Hvordan står det til med deg da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hjemme igjen. Rykket bare litt frem i køen for så å rykke rett tilbake til start igjen. Hipp hurra for leger som bare vil "se an ting" i det uendelige. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og å kalle pasienten for "i 40-åra" når det faktisk ennå er en del år igjen til det, er ganske så frekt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og å kalle pasienten for "i 40-åra" når det faktisk ennå er en del år igjen til det, er ganske så frekt... :fnise:

Er ikke nødvendigvis et kompliment nei... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Barnehageinnkjøring, nedtelling til første skoledag, konfirmantleir... Et lam her, og et lam der.

Mye nytt i sauefjøset for tiden. :)

Holdt nesten på å bli en sau mindre da det ble oppdaget en enorm (!!!) husedderkopp i badekaret i morges... :sjokk: Dårlig gjort å skremme folk så tidlig... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser over husdyret.....

Ellers er det vel stor spenning rundt første skoledag ja.

Og snart bursdagsfeiring også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forsinka tusen takk! :smilbla:

Nå har ting roet seg litt i sauefjøset. Koselig besøk har reist hjem og skoler og barnehage går superfint.

Det neste på programmet er å planlegge barneselskapet, svigermorbursdagsfeiring, 14-årsdag og sist, men ikke minst.... høstferietur. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

5 foreldremøter "på en gang" er rene ekstremsporten... Her gjelder det å ha brede skuldre og spisse sko.

Eller man kan eventuelt krype inn i en to timers dvalemodus, og meditere seg gjennom alle mulige problemstillinger som kan oppstå for de stakkars små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakke pakke pakke! Første flytur etter at vi fikk minstemor. :danse:

Glad alle er store nok til egne seter. Derimot ikke like praktisk med all bagasjen det tross alt blir med fem stykker, men skal for en gangs skyld prøve å pakke minst mulig. En liten utfordring når man skal ha med flere kjoler til alle hunkjønnene og dress til gutta... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hektisk ut hos deg for tiden, men sånn blir det vel.

Jeg går ut fra at minstemor er hun som nettopp hadde bursdag? Eller har det dukket opp ei lita til som jeg ikke har fått med meg? Nei du har to jenter og en gutt????

Dårlig hukommelse er visst svaret på det meste for meg i dag......

God flytur hvor enn dere skal. :fly:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Dukker nok opp noe mer utfyllende her eller på fjesboka etter hvert. ;)

Hun som nettopp hadde bursdag, fylte 6 år. Minstemor er 2 1/2, og eldstemann skal konfirmeres til våren, så har litt av hvert her. Ikke så lett og følge med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...