Gjest Mysticgirl Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hos meg så er jeg mye snarere ved samleie, hva med dere?
Amalie_85 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Samleie men det har noe med partneren å gjøre da
Gutt17 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 når jeg blir ridd.. :D da skal det ikke lange stunden til hvis jeg er kåt nok. (hun rekker å komme 1-2 ganger da dere, så er ikke så synd på henne)
Gjest Mann 24 Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg kommer mye fortere når jeg onanerer. Det vil si, når jeg onanerer kan jeg velge når jeg skal komme, mens under samleie må jeg arbeide for å klare å komme. Før var det et problem, men det er blitt bedre etter hvert.
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg kommer mye fortere når jeg onanerer. Det vil si, når jeg onanerer kan jeg velge når jeg skal komme, mens under samleie må jeg arbeide for å klare å komme. Før var det et problem, men det er blitt bedre etter hvert. Så du er mere tent når du onanerer, elelr er det at du må gjøre jobben? Hva om hun rir eller suger deg da? Uten at du må jobbe?
Lille Lea Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Får nesten ikke ri kjæresten for han kommer jo bare på sekunder.. hehe, søt han. Jeg kommer fortest.. når jeg gjør jobben selv tror jeg! Men er dager jeg kan komme raskt med kjæresten også Spesielt hvis det er flere dager mellom hver gang vi har sex..ohoi!
Gjest Mann 24 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Så du er mere tent når du onanerer, elelr er det at du må gjøre jobben? Hva om hun rir eller suger deg da? Uten at du må jobbe? Det er vel dette som er blitt nevnt før her, med at jeg er blitt vant til "min måte" å gjøre det på. Når jeg onanerer kan jeg styre helt presis hvordan jeg blir stimulert, mens under sex blir det annerledes. Men nei, jeg er mye mer tent når jeg har sex enn når jeg onanerer. Og som sagt er det ikke et like stort problem som før. Klarer å komme etter ti minutter, faktisk.
Alice Ayres Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Jeg kommer helt klart fortest når jeg onanerer, men orgasmen er mer mekanisk liksom.
SMann Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Kommer raskest og tregest ved onani (alt fra minutter til timer)...langt større mulighet til å kontrollere nytelsen....men nytelsen er selvsagt størst med en kvinne hvor det er mye mer enn teknikk.....
Gjest glamourgirl Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Har jeg faktisk aldri reflektert over.... *tenker*
Gjest Gjest_gurimalla_* Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Samleie ved misjonæren..helt klart. Ofte ikke mange støt som skal til.
Suzy Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Jeg kommer helt klart fortest når jeg onanerer, men orgasmen er mer mekanisk liksom. Som vanlig som jeg skulle sagt det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå