Gjest Gjest_blond666_* Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jente på 20 år her som har lagt inn silikon i brystene grunnet STOR størrelsesforskjell(til og med legen syntes jeg burde gjøre det). Har slitt med det siden jeg var 15/16 år og da snakker vi STOR forskjell(måtte ha LØS silikonpupp i ene bh'skåla) MEN så lurte jeg på: jeg har hadd 2 operasjoner(ene hos en litt usæriøs kirurg syntes jeg og resultatet ble IKKE bra(det syntes ikke min neste kirurg heller) så da var det operasjon nummer 2 på en annen klinikk, men jeg er enda ikke fornøyd, det er enda stor forskjell og jeg lurer på om man har noe klagefrist?Har hørt om folk som har fått ny operasjon gratis..noen som vet?
Lille Lea Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei! Ble nysgjerrig på hvor du oppererte deg henne? Har selv blitt lagt under kniven 2 ganger, skal kanskje en gang til pga ett skjevt resultat. Jeg opererte meg på Pilestredet! Tror alle klinikker har ett år der alt er gratis, etter det må du ut med lommeboka! Du skal ikke betale for noe du ikke er fornøyd med, bare å klage!! Vet at man ikke kan klage på str på innleggene, men dette var jo faktisk opp til kirurgen.. Så, jeg hadde avtalt en time med han å klagd.
Gjest Gjest_Roar_* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vær glad i den kroppen du har. Det er mange som har forskjellig størrelse på brystene, akkurat som at mange gutter har forskjellig størrelse på testiklene. Hvorfor er dere så opptatt av utseende deres? Det at dere går til et sånt valg, og bruker så mye penger på det, sier noe om personligheten som aldri symmetriske, store eller falske pupper kan veie opp...
Gjest Gjest_Anine Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Vær glad i den kroppen du har. Det er mange som har forskjellig størrelse på brystene, akkurat som at mange gutter har forskjellig størrelse på testiklene. Hvorfor er dere så opptatt av utseende deres? Det at dere går til et sånt valg, og bruker så mye penger på det, sier noe om personligheten som aldri symmetriske, store eller falske pupper kan veie opp... Du kommer ALDRI til å forstå.
Gjest Gjest_blond666_* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 "!Vær glad i den kroppen du har. Det er mange som har forskjellig størrelse på brystene, akkurat som at mange gutter har forskjellig størrelse på testiklene. Hvorfor er dere så opptatt av utseende deres? Det at dere går til et sånt valg, og bruker så mye penger på det, sier noe om personligheten som aldri symmetriske, store eller falske pupper kan veie opp... " Jeg var(er) SINNSYKT plaga med dette, kunne ikke leve som en normal tenåring, skjulte kroppen min, fikk VONDT av silikonprotesen(den LØSE inni bh'en, og den kunne finne på å dette ut også, så konstant angst!!), jeg gråt HVER dag og var så utrolig frustrert. Prøvde å gjøre det beste ut av situasjonen, men når til og med legen mente jeg burde gjøre dette så klart jeg gjorde det, jeg var på randen av sammenbrudd.. Jeg bryr meg ikke om hva andre mener, jeg gjorde det for å føle meg BRA! Hvis du bare hadde hatt et slikt problem du så tror jeg du hadde sagt noe HELT annet!Og puppene mine SER ekte ut, det er ingen som har trodd meg når jeg har sagt at jeg har silikon...så det så!
Wildy Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Det er normalt at det er litt forskjell på brystene, men jeg skjønner godt at TS var både fortvilt og frustrer når forskjellen blir så stor at det blir nødvendig å bruke innlegg for å jevne ut! Vær glad i den kroppen man har...joda, men når det blir snakk om redusert muligeht til livsutfoldese og livskvalitet synes jeg det er helt riktig å gjøre noe med det!
DDuck Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg skjønner TS veldig godt her jeg også... Det er liksom noe med det å skal føle seg bra og vakker og sånne ting i det hele tatt... Om man da har en "skavank" så vil det ikke falle alle naturlig å føle seg som verdens vakreste eller superduper... Så jeg skjønner godt at folk vil bruke penger på sånne ting
Gjest Zia Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Vær glad i den kroppen du har. Det er mange som har forskjellig størrelse på brystene, akkurat som at mange gutter har forskjellig størrelse på testiklene. Hvorfor er dere så opptatt av utseende deres? Det at dere går til et sånt valg, og bruker så mye penger på det, sier noe om personligheten som aldri symmetriske, store eller falske pupper kan veie opp... Jeg er av de som er skeptisk til plastisk kirurgi. Men jeg skjønner da inderlig godt at folk som har veldig store kroppslige avvik, et avvik som kanskje er så stort at det nesten er det første andre legger merke til når de treffer personen (enten det dreier seg om ekstrem størrelsesforskjell mellom brystene, stor nese, overbitt, utstående ører eller andre ting), ønsker å operere seg slik at de kommer innenfor "normalen", (selv om "normalen" ikke er en objektiv størrelse som det er lett å definere). En jeg kjente i oppveksten hadde en abnormt stor nese som fullstendig dominerte hele ansiktet. Han opplevde at folk snudde seg etter ham på gata og pekte, og man kunne nesten aldri høre navnet hans nevnt uten at "nese" ble nevnt i samme setning. For å sette det litt på spissen: Han ble nesten sett på som en vandrende nese, slik at hvem han var som person og alt det andre kom helt i bakgrunnen. Jeg har ingen problemer med å forstå at han tok en neseoperasjon da han var fullt utvokst. Han var dessuten smart, og fikk ikke redusert størrelsen på nesen mer enn nødvendig, noe som gjorde at selve ansiktet hans ikke ble så veldig forandret. Han har dermed fremdeles en kjempestor nese, men den er ikke hemmende på samme måte som den var før. Unnskyld TS, dette er avsporing, men jeg følte bare for å svare på gjestens innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå