Gjest LanaLane Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg har, siden klokka to i dag, brukt opp 10 kleenexpakker! 10!!! Enten er nesa stappe tett og jeg får ikke puste, men etter nesespray renner det i ett sett! Jeg vurderer å pakke to tamponger oppi nesa, men det kommer vel til å se litt rart ut på jobb i morra. Jeg kan ikke engang gå ti sekunder uten at jeg har snørr rennende ned i munnen. Innlegget her har tatt ti min å skrive... Noen råd? Alt fra type kjerring til apotekråd bøyer jeg meg i støvet for.
Miel Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kjøp nesehorn og skyll igjennom med saltvann et par ganger i løpet av dagen.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Er det allergiutløst?Da bør du bestille time hos lege.Er det ekstra ille nå ikveld, ville jeg gått rett på apoteket og kjøpt noe reseptfritt.Ellers kan dampbad hjelpe litt,synes jeg...
Gjest LanaLane Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Nei, det er nok vanlig forkjølelsesnese gitt! Kjøpte nesespray for å åpne nesa, men var ikke forberedt på at snørrets svar på niagarafossen åpna slusene...
Supraspinatus Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Kjøp nesehorn og skyll igjennom med saltvann et par ganger i løpet av dagen. Signerer. Dette hjelper!
Miel Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ang. nesehorn føler jeg for å presisere at ved svært tett nese klarer du deg nok ikke med bare saltvann, men det er altså et veldig godt supplement til nesedråper/-spray, og du trenger kanskje ikke bruke like mye av sistnevnte, noe som igjen er bedre for slimhinnene dine. :icon_smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå