Gå til innhold

Silikon sprekker i fly

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Har operert inn silikon for noen få mnd siden og skal til ut å fly ganske så snart!

Den myta om at puppene "sprekker" i lufta er bare tull, sant?

Ble litt nervøs.. hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Har operert inn silikon for noen få mnd siden og skal til ut å fly ganske så snart!

Den myta om at puppene "sprekker" i lufta er bare tull, sant?

Ble litt nervøs.. hehe.

Det er bare tull. Leste nylig at over 5 millioner mennesker hvert år på verdensbasis får silikonbryster (enten skjønnhetsoperasjoner eller rekonstruktiv kirgurgi). Har aldri hørt at de sprekker i lufta. Men har lest/hørt at der kan sprekke om du støter bort i en skarp kant av noe slag. Men dog da, skal du være megauheldig..! De "moderne" silikoninnleggene er vel 1000 ganger bedre enn de gamle som de brukte for 10-15 år siden..!

Skrevet

Du kan nok ta det helt med ro, jeg har hatt silikoninnlegg i nesten 10 år nå, og har tatt fly mange ganger, uten at innleggene har begynt å lekke/sprekke. Det skal veldig mye til før et silikoninnlegg sprekker, så jeg ville ikke ha bekymret meg om jeg var deg:)

Skrevet
Over 5 millioner mennesker hvert år på verdensbasis får silikonbryster (enten skjønnhetsoperasjoner eller rekonstruktiv kirgurgi).

Det var mange!

Skrevet

De testet denne myten på Mythbusters for en stund siden, og det var nesten umulig å få innleggene til å sprekke. Med andre ord, så skulle det MYE mer til enn å opp i et fly.

Skrevet

Ja, de testa til og med innleggene med trykk opp tilsvarende øverste lag i atmosfæren og rett ned til det trykket en finner i Marianergropen. Ikke så mye som en rift i protesen. Bare en myte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...