Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Har operert inn silikon for noen få mnd siden og skal til ut å fly ganske så snart! Den myta om at puppene "sprekker" i lufta er bare tull, sant? Ble litt nervøs.. hehe.
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har operert inn silikon for noen få mnd siden og skal til ut å fly ganske så snart! Den myta om at puppene "sprekker" i lufta er bare tull, sant? Ble litt nervøs.. hehe. Det er bare tull. Leste nylig at over 5 millioner mennesker hvert år på verdensbasis får silikonbryster (enten skjønnhetsoperasjoner eller rekonstruktiv kirgurgi). Har aldri hørt at de sprekker i lufta. Men har lest/hørt at der kan sprekke om du støter bort i en skarp kant av noe slag. Men dog da, skal du være megauheldig..! De "moderne" silikoninnleggene er vel 1000 ganger bedre enn de gamle som de brukte for 10-15 år siden..!
Monica1968 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Du kan nok ta det helt med ro, jeg har hatt silikoninnlegg i nesten 10 år nå, og har tatt fly mange ganger, uten at innleggene har begynt å lekke/sprekke. Det skal veldig mye til før et silikoninnlegg sprekker, så jeg ville ikke ha bekymret meg om jeg var deg:)
Gjest Casey Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Over 5 millioner mennesker hvert år på verdensbasis får silikonbryster (enten skjønnhetsoperasjoner eller rekonstruktiv kirgurgi). Det var mange!
Nasseline Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 De testet denne myten på Mythbusters for en stund siden, og det var nesten umulig å få innleggene til å sprekke. Med andre ord, så skulle det MYE mer til enn å opp i et fly.
Saeria Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Ja, de testa til og med innleggene med trykk opp tilsvarende øverste lag i atmosfæren og rett ned til det trykket en finner i Marianergropen. Ikke så mye som en rift i protesen. Bare en myte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå