Gjest fortvila Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ja, da var det konstatert. Jeg er 1 meter rundt magen... Nesten dobbel ifht idealet... Faen at det ikke er lenger til sommeren. Det er 12 uker til ferien - Noen som kan gi meg et realistisk mål på dette?
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det er aldri for sent å endre livsstil!! Det kan bare gå nedover, så finn frem motivasjon og begynn med en ny og sunn hverdag! Jeg ville meldt meg inn i grete roedes vektklubben.no (gratis) Her regner du ut hvor mange kalorier du skal spise i løpet av en dag for å få en sunn vektnedgang. Så kan du begynne med å gå turer hver dag, og etterhvert begynne å småjogge. Du kan så absolutt se resultater før sommeren. bare å stå på!!
Whitechick Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 haha! jeg målte meg nå fordi du har målt deg. jeg er 85 cm! ;D Målet er egentlig å få flat mage til sommeren.. Men vet du hva? Man tror oftest det er mye mer strev enn det egentlig er. Du kan trene 3 ganger i uka og spise sunt.. Jeg har gått ned 5 kg på å passe bittelitt mer på hva jeg spiser og trene iblandt. Er små ting du bør huske på som å holde deg til karbonadedeig (istedet for kjøttdeig), mer grønnsaker!, knekkebrød og sunn mat=) da kan jeg love deg at det hjelper på. spis frukt. Du kan f.eks gå mer. Gå turer om kvelden med venniner. Gå til en vennine og lignende.. det kan hjelpe på det og;)
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Er DET så mye da??? Hvis du måler rundt magen og ikke rundt livet, så er det ikke mye i det hele tatt.
Whitechick Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 jeg målte rundt hoftene.. Hvordan målte du egentlig?
Jane F. Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 (endret) wtf.. 85 rundt hoftene?? er 105 rundt hoftene jeg og jeg er ikke stor, går jeg ned 5 kilo ser jeg fort syk ut... Måler man magen måler man der navlen er mener nå jeg.. Endret 27. april 2008 av Jane F.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 jeg målte rundt hoftene.. Hvordan målte du egentlig? 85 cm rundt hoftene? Er du 12 år??
Whitechick Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 haha! Nei.. jeg er 20 og ett halvt.. =) jeg ekke tynn da.. er normal lissom..
Gjest fortvila Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Huff, det er nok dessverre rundt navelen, ja... Takk for oppmuntrende ord! Jeg begynner med friskt mot i morgen. Målebåndet skal brukes flittig. Vekta tørr jeg ikke ennå! (litt uvant å se megselv banne i en tråd, ble vel litt for sjokkert, ja!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå