Gå til innhold

Hva skal du i sommer? (ferietips ønskes)


Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Hva slags planer har du for ferien i sommer? Har lyst til å finne på noe men har ingen ideer. Kanskje andre også trenger noen gode forslag til ferier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags planer har du for ferien i sommer? Har lyst til å finne på noe men har ingen ideer. Kanskje andre også trenger noen gode forslag til ferier.

Jeg skal jobbe, det er neppe det tipset du er ute etter? ;)

Men blir kanskje en tur til Göteborg, billig helgeferie med Säfflebussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren skal på 3 ukers Ranchferie, eller rideleir som jeg liker å kalle det, i Bolivia :danse:

Endret av wkimsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 19 dager til Koh Samui, Thailand og fem dager til London.Og så blir det nok noen turer til familiehytta utenfor Flekkefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en tur til Sør Sverige. Flyr til Køben, og tar toget over til Malmø.

Ellers ska vi på en 3 ukers til usa. Reise litt rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneBerit

Vi skal til Kypros i 14 dager i juli-august! gleder meg som en liten unge! :) :) :hoppe: :hoppe:

masse sol og masse kos! Bare jeg og kjæresten! jeeeei!!!! :):danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ei uke til Portugal, sammen med min mor og tre av søskna mine.

Så skal jeg jobbe 4 uker på sykehuset, men før den tid og etter Portugal skal jeg på Metallica-konserten i Bergen(riktinok ikke "ferie" egentlig..).

Så blir det vel en hyttetur eller to, enten til Høle eller Gilja(det er to plasser i Rogaland, ikke så langt fra Stavanger, hvis noen lurte :fnise: ).

Men neste sommer blir travel i forhold til denne(bare MÅ ta med neste år også jeg).Da skal jeg til Sverige, Finland, Estland, Tyskland og Danmark. Satser på å få med meg et par metal-konserter i Finland ja :jepp: ...og året etterpå skal jeg til sør-amerika(det er for 6 mndr da..og ikke kun sommerferien).

Neida, jeg planlegger ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til Thailand....igjen. Var jo så billige billetter i sommer og da ble fristelsen for stor til å la være:). Også har vi snakket om å ta noen dager biltur til Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Créol!

Skal 6 uker til La Réunion (en stor øy i det indiske hav, mellom Madagaskar og Mauritsius) med kjæresten! Han er født der så vi får bo gratis hos søsteren i leiligheten dems på stranda :) :)

Er en nydelig øy som har ALT, flotte fjell, vulkan, regnskog, storby og flotte strender... Det er relativt billige biletter å få fra Frankrike utenfor sesongen, altså vinterhalvåret/våren, er også da det er varmest.

Og best av alt: nesten ingen turister!!! Snakker man fransk er det helt perfekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evine

Mannen min og jeg skal kjøre til København, parkere bilen, ta fergen over til Bornholm hvor vi skal leie sykler og ta noen rolige dager på sykkeltur .. gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal til bulgaria i to uker i slutten av mai:) gleder meg!! ilag me kjæreste og vennepar med unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI skal til RHodos på vår første sydenferie. Drar i begynnelsen av Juni. :)

Gleder oss masse!! :)

De to siste ukene satser vi på å få tilbragt på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...