Gjest Gjest_Rita_* Skrevet 27. april 2008 #21 Skrevet 27. april 2008 Bruker ikke dere å ta med håndklær selv? Til å ha med på stranden? Tenkte jeg skulle ha med to selv jeg.. bytte på dem. Ett stort og ett annet lett og litt mindre. Hotellhåndklene bruker man jo etter man har dusjet!
Gjest Bond Skrevet 27. april 2008 #22 Skrevet 27. april 2008 Faktisk, du trenger heller ikke 3 par høyhelte sko. Ja, du skal ut på byen, men det er sikkert nok med et par. Hvor skal du faktisk bruke joggesko, er du sikker du har bruk for dem, skal du bare være på stranda og på byen eller skal du faktisk gjøre noe som betyr at du trenger joggesko? Kanskje det er nok med et par lavere sandaler i stedet som du kan bruke på stranda og ellers også Det samme gjelder klær. Tenk hvor mange dager det er, og da ta ikke i hvert fall mer enn 1 antrekk per dag. Det er en del ting som kan brukes for flere dager også. Da det gjelder hårspray og annet sminke osv, er det lurt å kjøpe mindre flasker for å ta med på reise. Og igjen, du er i et feriested, la håret leve litt fritt! Og ja, jeg tar ofte med håndklær, men jeg har ellers ikke bagasjeproblemer.
estrella Skrevet 28. april 2008 #23 Skrevet 28. april 2008 (endret) Haha! Jeg er glad jeg har lært meg å pakke. Etter å ha reist på flere turer hvor jeg må bære bagasjen på ryggen har jeg lært at man trenger virkelig ikke så sinnsykt mye med på tur. edit:skrivefeil Endret 28. april 2008 av estrella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå