Gå til innhold

Ingen mens....

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Flua_*
Skrevet

Etter at jeg byttet p-piller fra trionetta til mercilon og nå synfase har jeg ikke hatt menstruasjon. Byttet fra mercilon til synfase for å se om mensen kom tilbake men det har den ikke gjort. Nevnte det for legen men fikk ikke noe svar på om dette liksom er helt greit! (er 35 år, og er ikke gravid, har ikke slanket meg eller opplevd noe traumatisk.....) Det er ca. 6 måneder siden siste mens. Jeg savner det ikke akkurat, men syntes det er litt rart. Noen som har opplevd lignende? Er det noe å bekymre seg for?

Er veldig takknemelig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter at jeg byttet p-piller fra trionetta til mercilon og nå synfase har jeg ikke hatt menstruasjon. Byttet fra mercilon til synfase for å se om mensen kom tilbake men det har den ikke gjort. Nevnte det for legen men fikk ikke noe svar på om dette liksom er helt greit! (er 35 år, og er ikke gravid, har ikke slanket meg eller opplevd noe traumatisk.....) Det er ca. 6 måneder siden siste mens. Jeg savner det ikke akkurat, men syntes det er litt rart. Noen som har opplevd lignende? Er det noe å bekymre seg for?

Er veldig takknemelig for svar!!

Jeg går på cerazette og det er helt vanlig at man kan miste mensen på visse piller. Det er ikke farlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...