Gå til innhold

hvordan "sprite" opp et antrekk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal i konfirmasjon, og det jeg har er et svart skjørt med grå rundinger på, og en svart silke-topp... Syns det kan bli vel mye svart, men har ikke tida å gå finne et annet trekk. Har et hvit sjal med sølv i, som jeg tenkte jeg kunne bruke til. Også sølv smykke og øredobber. Noen som har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bytte ut det hvite sjalet med et med en sprekere farge i? Og da ha sko i samme farge som sjalet? Og smykker med en viss størrelse hjelper jo også til å sprite opp et antrekk. Små smykker utgjør ikke så stor forskjell

Skrevet

Hva med et belte, i rødt feks? Eller sko i andre farger?

Men jeg synes i grunnen ikke at det gjør noe med mye svart.

Skrevet

Har du noen litt store fargerike smykker? Et antrekk med sort, hvitt og sølv kan sprites opp med fargerike smykker hvis du har. Eller artige strømper eller skjerf, sko eller belte, slik andre også har nevnt.

Skrevet

har ikke noe store fargerike smykker dessverre.. har bare ganske nøytrale farger dessverre :(

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
venus* skrev (På 27.4.2008 den 2.04):

Hva med et belte, i rødt feks? Eller sko i andre farger?

Men jeg synes i grunnen ikke at det gjør noe med mye svart.

Hvorfor rødt? Det blir så billig syns jeg

Anonymkode: 56542...a9c

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke gjøre noe med selve antrekket, ikke bland inn en farge til det blir bare rotete. Finn heller sko og veske i en helt annen farge. Gjerne knall blå, grønn, gul eller gull. Det bør være en skikkelig kontrast. Da blir det kult.

Anonymkode: 2d6f0...44f

AnonymBruker
Skrevet

Altså, den konfirmanten har sikkert rukket å gifte seg og få barn og muligens skille seg igjen på denne tiden, hen er 33 år nå... hvordan finner dere i det hele tatt slike eldgamle tråder?

Anonymkode: c407c...ac0

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Altså, den konfirmanten har sikkert rukket å gifte seg og få barn og muligens skille seg igjen på denne tiden, hen er 33 år nå... hvordan finner dere i det hele tatt slike eldgamle tråder?

Anonymkode: ff607...e96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor bryr du deg?

Ikke meg du så frekt spør, men det er unektelig litt merkelig å trekke frem en atten år gammel tråd med en spesifikk problemstilling.

Eller tror du det er noen som har svart skjørt med grå rundinger på, en svart silketopp og et hvitt sjal med sølvdetaljer som akkurat nå sitter og lurer på akkurat det samme som denne ts i 2008?

Anonymkode: 5e894...814

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

williams getting old - Page 2 - JOHN WILLIAMS - JOHN WILLIAMS Fan Network

Anonymkode: 6b695...353

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...