janne84 Skrevet 26. april 2008 #1 Del Skrevet 26. april 2008 Skal i konfirmasjon, og det jeg har er et svart skjørt med grå rundinger på, og en svart silke-topp... Syns det kan bli vel mye svart, men har ikke tida å gå finne et annet trekk. Har et hvit sjal med sølv i, som jeg tenkte jeg kunne bruke til. Også sølv smykke og øredobber. Noen som har andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 26. april 2008 #2 Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å bytte ut det hvite sjalet med et med en sprekere farge i? Og da ha sko i samme farge som sjalet? Og smykker med en viss størrelse hjelper jo også til å sprite opp et antrekk. Små smykker utgjør ikke så stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 27. april 2008 #3 Del Skrevet 27. april 2008 Hva med et belte, i rødt feks? Eller sko i andre farger? Men jeg synes i grunnen ikke at det gjør noe med mye svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. april 2008 #4 Del Skrevet 27. april 2008 Har du noen litt store fargerike smykker? Et antrekk med sort, hvitt og sølv kan sprites opp med fargerike smykker hvis du har. Eller artige strømper eller skjerf, sko eller belte, slik andre også har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 27. april 2008 har ikke noe store fargerike smykker dessverre.. har bare ganske nøytrale farger dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå