Gå til innhold

Et lite problem... trenger hjelp...

Nikki

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått kjolen min hjem og alt er bare en stor herlig følelse av glede. Den har ikke hatt vondt av å henge i et skap i nesten 1 år... Men jeg ha jo nå kjøpt korsett og har stresset med å få det til å passe (da det måtte sys inn) og jeg har ikke funnet noe annet jeg vil bruke... Problemet er nå at man kan skimte spilene i korsettet unde kjolen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Har det så fryktelig mye å si at man kan skimte disse spilene så vidt eller er det helt tabu og bruke dette korsettet??? :-?

Trenger noen råd.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke det høres så pent ut om spilene synes, men skjønner at det blir et dilemma når du allerede har kjøpt korsettet. Ville uansett kjøpt noe annet jeg faktisk, ikke noe vits med et korsett du ikke er 100% fornøyd med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det som er problemet jeg er STORFORNØYD med korsettet og har ikke funnt noe annet jeg likte... Skal på tilpasning på fredag og har ikke tid eller pnger til å kjøpe noe nytt korsett.... De koster jo en del disse korsettene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men du må jo være fornøyd med korsettet INNI kjolen også, ikke bare den for seg selv... Ingen skal se korsettet ditt (ja, mannen din da kanskje :wink: ), men ALLE skal jo se kjolen!

Ring brudesalongen og hør hva slags undertøy de anbefaler under din kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan ikke bruke bare truse og BH under da? Om spilene faktisk synes igjennom kjolen, ville jeg droppet hele korsettet. Det er absolutt ikke noe pent om det synes, og korsettet kan du jo bruke ved andre anledninger senere...

Hvis det er slik at det synes gjennom kjolen, vil det garantert synes på bildene også. Og hva er vel værre enn å irritere seg over dette hver gang man ser på bryllupsbildene i årene fremover??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som jeg må bare droppe dette korsettet... Da jeg fikk dagslyset på kjolen ser man de enda bedre... F... har jeg lyst til å skrike ut nå!!!!!! Men hva hjelper det??? Er det noen som kan gi meg tips på hvordan stramme inn magen på 2 mnd????? Jeg vil liksom se litt strammere ut i kroppen på denne dagen og det var jo grunnen til at jeg skulle ha korsett. Jeg har ikke lov til å trene så mye pga en del skader, men det ser ut som det er eneste løsningen nå... Og jeg må ut og kjøpe nytt undertøy... Trenger tips....

HJEEEELP fra en VELDIG frustrert Nikki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På www.bryllupsweb.no hadde de et torsolette (under Nettbutikk-> Undertøy) på tilbud til 500 kroner eller noe sånt, som var ensfarget uten mønster (vil mao derfor ikke synes under kjolen sin, samtidig som du får en god hold-inn-effekt).

Ellers, hvis du skal få mindre mage på to mnd må du enten 1) trene eller 2) spise mindre eller allerhelst begge deler. på http://www.klikk.no finner du mange gode treningstips, også for mageregionen.

Lykke til, det var synd med korsettet ditt - håper du får brukt det ved en senere anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Hva med å "fore" inni kjolen eller utenpå korsettet slik at det ikke blir synlig? Det burde være en smal sak å fikse om du enda skal tilpasse kjolen og sy inn korsettet!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en utmerket anledning til å begynne å trene! :D Tror de fleste menn foretrekker en slank mave fremfor en trang korsett som holde alt inne.. :ler:

Finn frem til en fin diett, kutt ut brus og godterier. Kake og is er neinei.. Kom igjen!!

Det er mange fine måter å trene forsiktig på!

Du rekker dette på 2 måneder!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur, gjør hagearbeid, eller kjøp deg en rokkering! Det funker forbausende bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur' date=' gjør hagearbeid, eller kjøp deg en rokkering! Det funker forbausende bra.[/quote']

Jeg kan anbefale rockering på det sterkeste! Det er en veldig skånsom treningsform også (du nevnte at du hadde litt problemer med å trene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ut som en utmerket anledning til å begynne å trene! :D Det er mange fine måter å trene forsiktig på!

Du rekker dette på 2 måneder!!

:enig:

Gikk ned 13 kg på 6 uker jeg (med Grete Roede), så dette er fullt mulig om man har litt viljestyrke! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om ei her inne som hadde samme problemet. Men hun tok ut spilene i korsettet, det holdt godt inn allikevel og synes ikke gjennom kjolen. Kanskje det kunne være en løsning?

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 13 kg på 6 uker jeg (med Grete Roede)' date=' så dette er fullt mulig om man har litt viljestyrke! :blunke:[/quote']

Gratulerer Tjorven! Så flink du er!! :D Gi gjerne tips om kosthold!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle gode tips og oppmuntringer. Hva skulle jeg gjort uten dere??? :roll:

Er allerede i gang med treningen og jeg skal snakke med på Brudekjolen på fredag for å høre om de har noen tips. Min kjære venninne har i tillegg vært ute og kjøpt et nytt korsett til meg som trøst.... Kanskje passer det... :-?

Hvis ikke så er det jo så absolutt verdt et forsøk med å ta ut spilene... Loolaa du husker ikke hvem det var som gjorde det??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar ut spilene mister man vel noe av effekten et korsett vanligvis skal gi, gjør man ikke?

Kan ellers også anbefale Bio-Drain eller Tonidren for å få renset opp litt i kroppen, samt kickstarte forbrenningen litt (jeg har hvertfall merket at det har hjulpet).

Lykke til, Nikki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ellers også anbefale Bio-Drain eller Tonidren for å få renset opp litt i kroppen, samt kickstarte forbrenningen litt (jeg har hvertfall merket at det har hjulpet).

Diett tips mottas med STOR takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix, jeg har kuttet ned på brød, ris og poteter (jeg spiser det selvfølgelig, men i vesentlig mindre mengder enn før), og det hjelper virkelig!

(Ok, jeg blir vel stemplet som "Fedonist" her nå, men det får stå sin prøve. Er ingen fanatiker!)

Spiser to brødskiver til frokost (med sjokoladepålegg :-? ), varmrett og litt salat til lunch, og så spiser jeg en god porsjon middag (vel og merke med lite ris/potet/pasta til).

Og så spiser jeg litt mindre porsjoner enn før. Trener 3-5 ganger i uka. Er forsiktig med alkohol (for DET legger seg lett på kroppen!), drikker vin til maten i ny og ne.

Ellers er brus fiende nr 1 i forhold til å gå ned i vekt. Masse tomme kalorier :( Drikk vann eller saft!

(jeg pleier å ha en dag i uka, f.eks. lørdag, hvor jeg spiser og drikker nøyaktig hva jeg vil, inkludert godterier. Det er imidlertid ikke helt heldig å gomle masse godteri hvis man skal gå ned i vekt, men......hvis man spiser med måte, går nok det bra. Det er hardt å leve som en asket hele tiden, så litt utskeielse må man nesten unne seg, synes jeg!)

Håper du fikk noen tips her, hvertfall!

PS: Hoppetau er veldig bra trening, og skal visst være veldig fettforbrennende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...