Gå til innhold

Svetting (under armene)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har et stort problem med svetting. Jeg har nesten alltid svetteringer under armene, og dette er veldig sjenerende. Jeg svetter også mer en andre under trening (trener veeeeldig sjelden da...).

Håper noen av dere har noen tips om hva jeg kan gjøre :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje de har noe spesielle deoderanter på apoteket...

ville sjekka der hvis jeg var deg:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde dette problemet før, og prøvde alle verdens produkter, uten at det fungerte. Til slutt fant jeg et produkt som heter Yerka. Denne får du kjøpt i VITA-forretningene. En liten flaske koster rundt 100,- kroner. Den er altså litt dyr, men flasken er veeeldig drøy (jeg har min i mange måneder).

Du skal ha litt Yerka på en bomullsdott, og gni inn i armhulene på kvelden før du legger deg. Da skal det gi virkning dagen etter. Den kan også brukes på hender og føtter.

Lykke til. Jeg fikk iallefall et helt nytt liv av dette produktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Sliter også litt med dette problemet. Livets Datter: Skal man bruke det hver kveld?, vaske det bort om morgenen og bruke deodorant???

Bradshaw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, når du har hatt på Yerka, skal du ikke bruke såpe og vann, for da mister den effekten. Men du kan sikkert ha deodorant over hvis du vil ha en god lukt.

Du kan bruke den så ofte du føler at det er behov for det, tror jeg. Om det er hver kveld, eller annenhver kveld. Men sålenge du ikke har såpe og vann på, er min erfaring at den kan virke lenger enn bare fra dag til dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ha deodorant over Yerka'en heller, det ødelegger også virkningen. Parfymert pudder kan man dog bruke.

Jeg kjøpte en slik for ett par dager siden hos Estetique, og prisen er 179,- der. Har brukt den i flere år nå, og den fungerer fantastisk. Den skal IKKE vaskes bort morgenen etter påføring, du skal mao. ikke bruke såpe under armhulen når du tar morgendusjen. Påføring skal gjøres ca annen hver dag den første tiden.

Enjoy følelsen, det er som å bli ny!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Jeg ble Yerka-frelst for et års tid siden, og nå er det ikke noe annet som gjelder for meg, i hvert fall. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man aldri bruke såpe?

Jeg bukte ikke såpe dagen etter, men påfølgende dager gjorde jeg det. Merket ikke at effekten ble noe dårligere av det?

Opplever flere enn meg kløe natten man har påført Yerka?

I såfall, tips mottas med takk!

Parfymert pudder..... hvor får man kjøpt det?

Som ikke lukter gammel frue, vel og merke.....

Nå kommer sommeren, og svetteringene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever flere enn meg kløe natten man har påført Yerka?

I såfall, tips mottas med takk!

Kommer litt an på. Men jeg fraråder på det sterkeste å påføre Yerka rett etter at du har barbert armhulene!!! Tro meg; det ER vondt, ja! :sinnatagg: Barber isåfall morgenen etter, når Yerka'en har trukket seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert dagen før påføring, og dagen etter påføring.....

HATER HÅRSTUBBER UNDER ARMENE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står et sted at du får kjøpt dem på parfymerier og apoteker. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
HVor får man kjøpt Yerka? Bare hos Vita? Finnes det flere forskjellige merker?

Finnes ikke flere merker, nei. Får kjøpt det i flere parfymerier, men er mange som ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

DA løper jeg til apoteket og kjøper! Høres nesten for godt ut til å være sant , men jeg må bare prøve. Da skal jeg føre på med bommulsdott i kveld da og ikke svette i morgen? Skjønner ikke at det ikke vil bli ubehagelig lukt under armene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det flere forskjellige merker?

Åh, nei! Det finnes bare EN Idun Ketchup! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Syntes ikke at yerka hjalp så veldig mye.Kanskje det var noe jg gjorde feil....Men i det siste har jeg begynt å svette litt mindre.Vet ikke om det er pga yerka eller sterilan...tror det er sterilan.for den har jeg på meg nå og har ingen svetteringer underarmen.Men jeg pleide nesten alltid før å ha på en jakke cardigan over genserene mine.Kankje det var derfor jg svetta så utrolig mye?hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror IHVERTFALL ikke det er sterilan... snakket nettop med en venninde om at vi ikke likte sterilan... menmen kan jo være oss det er noe galt med......

Boikott sterilan :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asofi 2

hei, det finnes noe som heter "STOP 24 ", etter hva jeg har hørt virker den godt både på føttene og under armene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Det kan hende at det tar noen "behandlinger" før Yerka virker. Dessuten må du sikkert prøve deg fram litt med hvor mye/hvor ofte du må ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...