Gjest Gjest_Ylva_* Skrevet 27. april 2008 #41 Skrevet 27. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde revurdert hele forholdet hvis mannen min ytret ønske om å ha seksuell kontakt med en mann. Av den grunn at han på en måte ble fremmed for meg i vårt forhold, hadde nok blitt usikker og i tvil om hvor jeg hadde han. Jeg ser ingen forskjell på å være utro med en mann eller kvinne. Hvis han hadde spurt om trekant og fortalt at han fantaserte mye om det, hadde jeg også blitt utrygg på forholdet. Mener det bør være nok å ha hverandre, ikke forvente både pose og sekk. Min oppfording til ts er å tenke nøye igjennom hvilken person din partner er , og om sannsynligheten for at hun godtar det , er tilstede.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #42 Skrevet 27. april 2008 Lyster er en ting, men han ønsker jo å leve dem ut. Da er et utroskap. Og han må jo være realistisk når det gjelder at hun skulle ønske å "dele". Det er neppe like sannsynlig som man skulle tro ut fra svarene her inne. Men han har jo ikke snakket om at han ønsker å være utro. Han sier han ønsker trekant. Du kan jo ikke dømme ham så sannt han ønsker å dele tankene og og, men det er da pplevelsen med henne. Ikke døm ham for tema som denne tråden ikke handler om. Bilfiule lyster er IKKE det samme som lyster om å være utro eller ønske om å leve dette ut uten henne.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #43 Skrevet 27. april 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde revurdert hele forholdet hvis mannen min ytret ønske om å ha seksuell kontakt med en mann. Av den grunn at han på en måte ble fremmed for meg i vårt forhold, hadde nok blitt usikker og i tvil om hvor jeg hadde han. Jeg ser ingen forskjell på å være utro med en mann eller kvinne. Hvis han hadde spurt om trekant og fortalt at han fantaserte mye om det, hadde jeg også blitt utrygg på forholdet. Mener det bør være nok å ha hverandre, ikke forvente både pose og sekk. Min oppfording til ts er å tenke nøye igjennom hvilken person din partner er , og om sannsynligheten for at hun godtar det , er tilstede. Enig i alt dette. Han kan jo ta opp emnet som om det gjelder noen han kjenner eller har hørt om, så hører han ganske raskt om dette er noe som er uaktuelt for henne.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #44 Skrevet 27. april 2008 Så du mener det i et forhold foregår en kamp om makt mellom kjønnene, og at kvinner ønsker å bli dominert? Snakk om fordommer! Du gikk glipp av dette lille ordet "noen" ser jeg. Ellers stemmer det at jeg har fordommer. Hvem har ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #45 Skrevet 27. april 2008 Jeg ser ingen forskjell på å være utro med en mann eller kvinne. Men det var da som faen da. Det er ikke utroskap hvis kjæresten vet om og godkjenner det!
Gjest Gjest_Ylva_* Skrevet 27. april 2008 #46 Skrevet 27. april 2008 Men det var da som faen da. Det er ikke utroskap hvis kjæresten vet om og godkjenner det! Det var ment i en generell betyding. For å trekke det lengre , kan man si at det er utroskap i den forstand at man ikke er tro mot sin partner. Uavhengig av at begge er enige i utroskapen!!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #47 Skrevet 27. april 2008 Det var ment i en generell betyding. For å trekke det lengre , kan man si at det er utroskap i den forstand at man ikke er tro mot sin partner. Uavhengig av at begge er enige i utroskapen!! Det er jo bare latterlig å si. Det blir som å hevde at to boksere gjør seg skyldige i ulovlig vold selv om de er enige om å sloss, eller at en som "stjeler" noe som en del av en rolle i et skuespill gjør seg skyldig i tyveri.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #48 Skrevet 27. april 2008 Det er jo bare latterlig å si. Det blir som å hevde at to boksere gjør seg skyldige i ulovlig vold selv om de er enige om å sloss, eller at en som "stjeler" noe som en del av en rolle i et skuespill gjør seg skyldig i tyveri. Følelsene er mer komplekse i et forhold enn et enkelt skuspill eller en boksekamp. Konsekvensene kan være de samme for bestemt utroskap!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #49 Skrevet 27. april 2008 Følelsene er mer komplekse i et forhold enn et enkelt skuspill eller en boksekamp. Konsekvensene kan være de samme for bestemt utroskap! De kan være det, men det er noe man må ta med i beregningen før man sier ja. Akkurat som bokseren tar med i beregningen at han kan bli skadet. Man kan ikke komme å sutre i ettertid.
Gjest TS Skrevet 27. april 2008 #50 Skrevet 27. april 2008 WOW, jeg har visst tatt opp et tema som rører ved svært mange her, og ikke noe bedre enn det. Jeg lærer faktisk ganske mye av alle svarene her. Samboeren har vært ganske opptatt i helgen, sliten og har gått til køys nå. Det har aldri passet å ta opp dette temaet, så langt, etter at jeg startet tråden her. Jeg er ikke bifil men litt binysgjerrig bare, i rett settingen. Jeg kommer aldri til å forlate kona for en annen mann, jeg kunne aldri f.eks. blitt forelsket i en annen mann, er på ingen måte homofil. jeg har aldri vært i nærheten av å fantasere om å møte en annen mann alene, på et off. toalett eller en park e.l. det er KUN trekant som tenner meg, og dvs. jeg, sambo og en annen mann. Har aldri vurdert å gå bak hennes rygg. derfor er denne fantasien min noe jeg setter ut i livet bare hvis hun er med på det, frivillig. Det er uansett en sjanse å ta dette her, og jeg må prøve å lirke ut av henne hva hun mener om dette uten at jeg avslører meg selv. Hvis dette er totalt turn-off for henne så tror jeg disse hete drømmene mine bare får forbli fantasi. Uansett er det kun snakk om å leke litt på en litt utradisjonell måte. Vet at dette er en ganske ny setting som kanskje skaper litt avsky hos noen, og bestefar drev ganske sikkert ikke med dette. Men allikevel.... Det er faktisk ikke maskulint i det hele tatt at en mann går ned på kne og gaper etter pikk. Allikevel er fantasien min der. Kan ikke noe for det. Lille Lea har en ærlig og oppriktig mening som jeg tror mange mistolker, og hun hadde ikke fortjent så mye pepper her. Tror ikke hun ser ned på folk pga seksuell orientering, det er vel bare det at vi ikke er opplært til å like en slik setting, i utgangspunktet. Og det finnes også mange menn som ikke kunne tenke seg å se kona si slikke en annen kvinne. Alle liker jo ikke det samme. Og det er da bra.
Lille Lea Skrevet 27. april 2008 #51 Skrevet 27. april 2008 Hadde samboeren min spurt om jeg ble med på trekant med han og en annen mann hadde jeg blitt veldig nysgjerrig! Jeg hadde blitt med på det tror jeg Kanksje hun er med på ideen om hu får tenkt seg litt om? Syns det høres spennende ut jeg! Men da hadde jeg regnet med at mennene hadde vært over meg og kanskje ikke så mye over hverandre om du skjønner? Syns du skal dele det med henne jeg! Det kan da ikke skade å ta det opp? Du kommer sikkert til å lure på hva hun hadde svart om du ikke gjør det. Jeg tror jeg kanskje skjønner hva du mener.. Jeg kunne tent på å sleike ei annen jente, men er 120% hetro! Lykke til, og kos deg:) Hehe
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #52 Skrevet 27. april 2008 Hallo Kvinneguiden! Mann med litt bifile lyster her, har så veldig lyst til å prøve litt lett guttesex, f.eks. prøve å suge litt pikk, eller finne en annen mann som vil suge meg litt. Samboer. Hva gjør jeg? Lar være eller legger alle kortene på bordet og forteller kona om det (vil ikke være utro i det hele tatt)... tenner bare så veldig på det og tenker på det og drømmer om det hele tiden...... Dirty Per det er forskjell på fantasier og virkelighet. fantasier forteller du ikke...
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. april 2008 #53 Skrevet 28. april 2008 Det må jo være himmelen å få oppleve noe slikt. Jeg hadde sagt ja på flekken, men det er meg da
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #54 Skrevet 28. april 2008 Hei jeg svarer kort og greit nei. jeg ville ikke fortalt det til kona. Jeg har nemlig blitt fortalt det samme for noen år siden og jeg endte med å springe på do og spy. Ikke for at det er noe galt med bifile,homofile,lesbiske osv. Men jeg er ikke det minste bifil selv. Ville aldri blitt med på trekanter ol. Derfor tror jeg at det at min egen kjæreste ville disse tingene blei for mye for meg. Vi er ikke sammen idag. Jeg dømmer ingen,men dette er min historie og jeg tror ikke det er så veldig mange damer som tenner på å suge pikk sammen med mannen sin men selvsagt er det vel noen. Det er MINE erfaringer. Synes det er spennende å høre/lese om slikt men ikke oppleve. Håper det løser seg for deg. Det ville vært kjempebra om kona liker det da
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #55 Skrevet 28. april 2008 Syns du skal dele det med henne jeg! Det kan da ikke skade å ta det opp? Get real, klart det kan gjøre betydelig skade. Så TS er inne på den rette tanken hvis han tar opp temaet mer generelt først. Det er antagelig ganske lett å finne ut av om hun vemmes ved tanken, uten å røpe detaljene.
Lille Lea Skrevet 28. april 2008 #56 Skrevet 28. april 2008 Snakker om 3 kant ikke suge pikk. Trenger ikke komme med hele "lasset" med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #57 Skrevet 28. april 2008 Kan dere først holde begrepene fra hverandre her, så hadde det hele blitt litt klarere... Bifil er du bare hvis du kan bli forelsket i både kvinner og menn Biseksuell er du hvis du har seksuelle preferanser som involverer begge kjønn (og da begynner det å bli mange i den kategorien). Tilsvarende er homofil en som forelsker seg i en av samme kjønn, mens homoseksuelle fantasier er fantasier om en av samme kjønn - uten at det gjr deg til homofil av den grunn. Du har altså homoseksuelle/biseksuelle fantasier. Jeg vil tro det store usikkerhetsmomentet kanskje ville være nettopp hvorvidt du er bifil eller biseksuell. Eller om du bare har biseksuelle fantasier; noe som er mest sannsynlig. Hvilket ikke truer forholdet, annet enn hvis det bir så big deal for deg at du føler du ikke kan leve uten å ha prøvd det - da må du enten prøve det bak hennes rygg eller spørre henne rett ut... Jeg er heterofil; forelsker meg bare i menn. Men forferdelig stor andel av mine seksuelle fantasier er om sex med andre jenter; det tenner meg mer enn fantasier om menn... hvis jeg skulle være med på trekant, måtte det vært med to menn, hvis jeg skulle hatt sex med en jente fikk mannen nøyd seg med å se på. Vel, mitt poeng er iallfall at det finnes alle mulige variasjoner over dette, og jeg heller vel til at noen fantasier bør forbli fantasier dersom man ønsker et godt monogamt forhold - men dersom det blir en hang up du ikke kan styre, vil det før eller siden bli et problem anyway. Jeg tror jeg mest hadde følt meg lurt over å ikke få høre det med en gang... ville føle meg ført bak lyset dersom jeg ble sammen med noen under gitte premisser, og de ble drastisk endret underveis. Jeg velger jo ut fra "god tro" og egne preferanser.
Gjest Mr Skrevet 2. mai 2008 #58 Skrevet 2. mai 2008 du blir aldri kvitt fantasien din hvis du ikke prøver, men følg tipsene som er gitt her. prøv å lirke ut av henne hva hun synes. Jeg har sugd flere, men er singel.Møtte en mann tilfeldig en gang og jeg fikk den i munnen. Han var såkalt "hetero" utad men ble helt vill og kåt da han endelig fikk en gutt til å suge seg. Deilig å se opp på ansiktet hans mens jeg sto på kne. Menn treffes på de utroligste steder og har sex sammen, ute i det fri. Masse kåte menn.
Gjest Øivind Skrevet 6. mai 2008 #59 Skrevet 6. mai 2008 du blir aldri kvitt fantasien din hvis du ikke prøver, men følg tipsene som er gitt her. prøv å lirke ut av henne hva hun synes. Jeg har sugd flere, men er singel.Møtte en mann tilfeldig en gang og jeg fikk den i munnen. Han var såkalt "hetero" utad men ble helt vill og kåt da han endelig fikk en gutt til å suge seg. Deilig å se opp på ansiktet hans mens jeg sto på kne. Menn treffes på de utroligste steder og har sex sammen, ute i det fri. Masse kåte menn. Tror jeg får ta en tur dit jeg drømmer også om det samme, få lov til å slikke og suge en stiv en. Mange har fantasier om det tror jeg.
DAJMI Skrevet 7. mai 2008 #60 Skrevet 7. mai 2008 Kan dere først holde begrepene fra hverandre her, så hadde det hele blitt litt klarere... grunnen til det er jo at tråden starter med et ønske om guttesex og så endrer den seg til å omhandle fantasi ....og trekant med samboern.. som så blir kona...?! Men uansett, så er det nok lurest å luske rundt temaet her til kona/sambo Tenker jeg selv ikke hadde vært positiv til forslaget hadde mann/sambo ect. kommet til meg med denne fantasien/ønske og jeg hadde nok blitt litt usikker i forholdet og usikker på kjærsten i ettertid.... skal jeg være HELT ærlig. Men får jo håpe det ordner seg for deg på ett eller annet vis. IKKE vær utro som noen her foreslår, det kan ikke ok å være utro fordi man ønsker å få oppfylt en fantasi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå