snexi Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 Per må nok være forberedt på at det er overveiende sannsynlig at hun reagerer negativt på dette. Selv om man kan få et annet inntrykk her inne iblant så er fortsatt svært de fleste sannsynligvis negative til utroskap. Per må også regne med at det er store sjanser for at han ødelegger forholdet ved å betro seg om dette ønsket. Det er noe han bør tenke over om han er villig til å risikere. Jeg må nok si meg helt enig her, ogdette hadde nok blitt utfallet om mannen min hadde betrodd meg noe sånt. Jeg har ingenting imot homofile eller bifile, men jeg tror ikke jeg kunne levd sammen med en bifil nei og heller ikke akseptert at mannen min plutselig hadde kommet og betrodd meg dette. Men vi er forskjellige, og det har ingenting med at jeg er snerpete, men sånn er det bare.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Prøv å komme innpå temaet. Lusk litt rundt spørsmålet om du skjønner hva jeg mener. Jeg er jente som elsker min guttekjæreste.Jeg hadde tent på å se en annen mann suge pikken til mannen min og omvendt, men hadde ikke likt det om det var dame. Mulig andre jenter også tenker slik?Kanskje din kone også vil tenke positivt om dette! Snakk med henne om det på en slik måte at du tilslutt sier at du ikke ville hatt noe i mot at en mann sugde deg og omvendt! Du kan jo si samtidig at dette ikke er noe du har tenkt mye på men ikke hadde hatt noe i mot å prøve. Hun vil kanskje være med og det hadde jo selvsagt vært det beste!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 Prøv å komme innpå temaet. Lusk litt rundt spørsmålet om du skjønner hva jeg mener. Litt lusking er nok lurest, ja. For det er stor sjanse for at noe blir ødelagt i ekteskapet hvis du forteller rett ut at du har lyst til å være utro. Hva gjør du hvis hun sier det er uakseptabelt (noe som tross alt er svært sannsynlig), slår du deg til ro med det? Og vil hun klare å få ut av tankene at hun ikke er nok for deg? Dere har tross alt lovt hverandre troskap.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Hun vil kanskje være med og det hadde jo selvsagt vært det beste! Det aller beste hadde vel vært om han ønsket å være trofast mot henne?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Hmm..jeg tror jeg faktisk hadde sett litt ned på han jeg, uten å være frekk, bare ærlig. For meg hadde det blitt for rart.. Men jeg trenger en Mann (med stor M) som jeg kan se opp til.. Sett ned på en person med slike fantasier er ikke bra. Huff! En ting er at din kjæreste lufter sitt ønske på en "grei" måte men å se ned på han bare fordi du ikke hadde likt det syns jeg blir for dumt! Jeg kunne godt tenkt meg å slikke en annen dame å ta på hennes bryster jeg, jeg er ikke lesbisk av den grunn!Vil bare prøve det!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #26 Skrevet 26. april 2008 Hvis du ikke er politiker, syns jeg du burde være utro. Kanskje finner du ut at du er homo, det er vel det mange frykter når de sier de aldri ville vært sammen med en biseksuell mann, i tillegg til at de ikke ser på en mann som mektig og sterk som samtidig går ned på kne for å suge pikk. Jeg tror det er det som menes med å se ned på, biseksuelle menn taper seg litt i maktspillet mellom kvinne og mann. Noen vil ha en supermacho mektig og sterk mann som absolutt ikke suger noen som helst, men dominerer andre. Jeg tror i hvert fall at jeg ville prøvd meg fram litt før jeg bestemte meg. Kanskje ender du opp med å bli dumpa + at dama forteller det videre til alle hun kjenner. Det er ingen fordel for deg. Om dama er villig til å være med på litt swinging og sånt, så er det kanskje lettere å sirkle seg fram til å snakke med henne om dette direkte.
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 26. april 2008 #27 Skrevet 26. april 2008 Det aller beste hadde vel vært om han ønsket å være trofast mot henne? Du er ikke utro dersom dama også mener dette er pirrende og helt greit! Å gjøre dette bak ryggen hennes er noe annet! Snakk med dama de du Per gjest, men gå fram slik gjesten over meg igjen beskrev det. H*n som sa at du skulle lufte spørsmålet osv....
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 26. april 2008 #28 Skrevet 26. april 2008 Mange svar i løpet av dagen, takker for det jeg. Det er nok trekant som tenner meg mest,altså mann, mann, dame. Og bi. Er nok ikke bifil på noen måte men binysgjerrig (seksuelt) hvis settingen rundt stemmer. Har ikke tatt det opp hjemme, prøver å komme inn på temaet med fruen for å prøve å få ut hennes syn på det uten at jeg på noen måte legger kortene på bordet. Tror ikke det er så dumt. Mye risiko her ja. Får se... Takk for svarene jenter!
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 26. april 2008 #29 Skrevet 26. april 2008 Du er ikke utro dersom dama også mener dette er pirrende og helt greit! Å gjøre dette bak ryggen hennes er noe annet! Snakk med dama de du Per gjest, men gå fram slik gjesten over meg igjen beskrev det. H*n som sa at du skulle lufte spørsmålet osv.... Mener da gjest kl. 20.43 og 20.46
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #30 Skrevet 26. april 2008 Du er ikke utro dersom dama også mener dette er pirrende og helt greit! Registrerer at det er mange som bruker den definisjonen på utroskap. Jeg er vel heller mer tilhenger av den engelske "keep thee only unto her"-versjonen. Men uansett - Per må bare være forberedt på at det tross alt er svært lite sannsynlig at hun vil reagere positivt på dette. Han kan jo være "heldig" selvsagt, men bør vel være realistisk og i det minste fiske litt rundt emnet først som det ble sagt. Og han bør tenke over hva han vil gjøre hvis/når hun reagerer negativt, og om han ønsker å leve med konsekvensene av det.
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 26. april 2008 #31 Skrevet 26. april 2008 Prøv å komme innpå temaet. Lusk litt rundt spørsmålet om du skjønner hva jeg mener. Jeg er jente som elsker min guttekjæreste.Jeg hadde tent på å se en annen mann suge pikken til mannen min og omvendt, men hadde ikke likt det om det var dame. Mulig andre jenter også tenker slik?Kanskje din kone også vil tenke positivt om dette! Snakk med henne om det på en slik måte at du tilslutt sier at du ikke ville hatt noe i mot at en mann sugde deg og omvendt! Du kan jo si samtidig at dette ikke er noe du har tenkt mye på men ikke hadde hatt noe i mot å prøve. Hun vil kanskje være med og det hadde jo selvsagt vært det beste! Godt at slike jenter finnes! Skal prøve å luske litt rundt temaet på denne måten. Vi er "bare" samboere da, men det går vel mye ut på det samme i dag. Er jo veldig glad i henne,og det hadde vært deilig om hun var med på dette og tente på det. Da kunne jeg prøve å suge en pikk sammen med henne.... Det ville vært det beste.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #32 Skrevet 26. april 2008 Mange svar i løpet av dagen, takker for det jeg. Det er nok trekant som tenner meg mest,altså mann, mann, dame. Og bi. Er nok ikke bifil på noen måte men binysgjerrig (seksuelt) hvis settingen rundt stemmer. Har ikke tatt det opp hjemme, prøver å komme inn på temaet med fruen for å prøve å få ut hennes syn på det uten at jeg på noen måte legger kortene på bordet. Tror ikke det er så dumt. Mye risiko her ja. Får se... Takk for svarene jenter! Det er dette jeg også mener Per! Selv tenner jeg på at kjærsten min tuller med kompisen sin med kyssing og sånn, skulle ønske han hadde gått lenger, men kun med en mann-ikke dame som nevnt tidligere! Rart kanskje men sånn tenker jeg. For meg ville det vært uaktuelt at jeg rørte denne andre mannen, men mannen min kunne ha gjort hva han ville med pikken til "denne andre" Fortell hvordan det går videre da Per
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #33 Skrevet 26. april 2008 Hvis du ikke er politiker, syns jeg du burde være utro. Kanskje finner du ut at du er homo, det er vel det mange frykter når de sier de aldri ville vært sammen med en biseksuell mann, i tillegg til at de ikke ser på en mann som mektig og sterk som samtidig går ned på kne for å suge pikk. Jeg tror det er det som menes med å se ned på, biseksuelle menn taper seg litt i maktspillet mellom kvinne og mann. Noen vil ha en supermacho mektig og sterk mann som absolutt ikke suger noen som helst, men dominerer andre. Jeg tror i hvert fall at jeg ville prøvd meg fram litt før jeg bestemte meg. Kanskje ender du opp med å bli dumpa + at dama forteller det videre til alle hun kjenner. Det er ingen fordel for deg. Om dama er villig til å være med på litt swinging og sånt, så er det kanskje lettere å sirkle seg fram til å snakke med henne om dette direkte. Så du mener det i et forhold foregår en kamp om makt mellom kjønnene, og at kvinner ønsker å bli dominert? Snakk om fordommer!
Ce'Nedra Skrevet 26. april 2008 #34 Skrevet 26. april 2008 Tja.. Jeg hadde nok blitt litt lei meg, for dette er jo en fantasi jeg ikke har mulighet til å hjelpe ham med selv. Men mulig det hadde gått greit etter at jeg hadde fått tenkt på det en stund. Foreløpig synes jeg det holder med ham og meg, og håper han også synes det.
Lille Lea Skrevet 27. april 2008 #35 Skrevet 27. april 2008 Neh, for meg hadde det blitt merkelig! For mange spørsmål og for mye tvil og bekymring om at han hadde forlatt meg for en annen mann! Men for all del, go for it, luft det, og lev ut 'drømmene' dine:)
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #36 Skrevet 27. april 2008 Neh, for meg hadde det blitt merkelig! For mange spørsmål og for mye tvil og bekymring om at han hadde forlatt meg for en annen mann! Men for all del, go for it, luft det, og lev ut 'drømmene' dine:) Dette innlegget er ikke bare ment som en ren kommentar til Lille Lea, selv om jeg quoter deg. Ikke noe galt med tankene dine her. Skjønner bekymringen din men tror veldig mange kvinner har litt "noia" for at mannen deres evt. skulle være bifil eller skaphomse hvis han luftet en slik drøm som TS. Skal vel mye til om man skifter fil bare pga litt lek sammen med samme kjønn. Det foregår da ganske mye "kinky stuff" for å si det sånn da, rundt om i hjemmene. Trekanter med en mann og to damer f.eks. Har da hørt om jenter som har kost litt sammen kun for å pirre mannen osv. Jeg tror ikke den mannen blir så veldig bekymret for at kona skulle være skaplesbisk av den grunn.
Gjest Gjest_adams mamma_* Skrevet 27. april 2008 #37 Skrevet 27. april 2008 Ærlig talt!! Greit at det er provoserende at noen ser på deg som mindre mann om du har biseksuelle preferanser, men hvorfor skal de skamme seg for dette? Det er da mange andre kvinner som synes det er totalt turn-off å ha noe med menn som tenner på andre menn å gjøre. Du har dine preferanser, og de har sine, hvorfor skal du fordømme dem for det? SIGNERER!... DESSUTEN ER DET IKKE PGA SLIKE MENINGER OG TANKER SOM LILLE LEA HAR I FORHOLD TIL DENNE SITUASJOENEN AT BIFILE MFL HAR TANKER OM ELLER UTFØRER SELVMORD... Jeg blir kvalm av tanke jeg...men det er deres liv og deres legning..og alle er forskjellige..men har ikke fobi og fordommer forde.Det er bare hva jeg føler og tenker om den saken.Og det er lov. DET ER MER FAMILIEFORHOLD,MOBBING,SJIKANE,LITE SELVFØLELSE,USIKKERHET..MMM
Lille Lea Skrevet 27. april 2008 #38 Skrevet 27. april 2008 Å HERRGUD!! MÅÅ dere SLAPPE av her!! Tar jo helt av! Snakker om selvmord av at JEG sa jeg trengte en mann med stor M var det, det? MIN mening er at jeg ikke syns at det er så veldig manndig å suge pikk! JEg ville ikke hatt en mann som tente på det. For det er MIN jobb!! For meg hadde det blitt for rart. Om dette er en stor drøm så holder det nok ikke med den ene gangen Og det syns jeg han skal prøve ut selvfølgelig! Syns absolutt han skal prate med kona. Vi har forskjellig meninger her. Hadde ikke mistet respekt for han, (sett ned på han)var kanskje å ta i, men ville ikke hatt han nei, som jeg sa også pga tvil og bekymring for at han skulle forlatt meg. Min mann skal tenne på å sleike ikke suge;) Herremann. Pliis ro deg ned a.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #39 Skrevet 27. april 2008 Det aller beste hadde vel vært om han ønsket å være trofast mot henne? Men de kan jo ha en mann sammen da. Bifile lyster er ikke det samme som å ville være utro! Ikke døm andre fordi du selv ikke har innsikt i at seksualitet kan være veldig mye mer enn en mann og en kvinne sammen.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #40 Skrevet 27. april 2008 Men de kan jo ha en mann sammen da. Bifile lyster er ikke det samme som å ville være utro! Lyster er en ting, men han ønsker jo å leve dem ut. Da er et utroskap. Og han må jo være realistisk når det gjelder at hun skulle ønske å "dele". Det er neppe like sannsynlig som man skulle tro ut fra svarene her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå