Gå til innhold

Din mest kreative date?


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Jeg har nå planer om å overraske et mannebein jeg har siklet etter ganske lenge med en litt kreativ date, altså en date litt utenom det vanlige, ettersom jeg vet at han liker slike ting. Jeg bor i Oslo og mulighetene er vel egentlig mange, men jeg står litt fast når det gjelder spennende ting man kan gjøre!

Derfor lurer jeg bare på: Hva var den mest spesielle og kreative (i positiv forstand) daten du har vært på, eller laget til noen?

Alle historier og forslag mottas med stor takk - og hvem vet, kanskje noen av dere får noen ideer til ting dere kan gjøre med deres kjære også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hum....
Jeg har nå planer om å overraske et mannebein jeg har siklet etter ganske lenge med en litt kreativ date, altså en date litt utenom det vanlige, ettersom jeg vet at han liker slike ting. Jeg bor i Oslo og mulighetene er vel egentlig mange, men jeg står litt fast når det gjelder spennende ting man kan gjøre!

Derfor lurer jeg bare på: Hva var den mest spesielle og kreative (i positiv forstand) daten du har vært på, eller laget til noen?

Alle historier og forslag mottas med stor takk - og hvem vet, kanskje noen av dere får noen ideer til ting dere kan gjøre med deres kjære også? ;)

Kunne spøkelsesvandring på Akershus festning vært noe kanskje? Se bare denne linken: http://oslopuls.no/fritid/article1543274.ece

Jeg finner dessverre ikke ut når det er, så kanskje noen andre har vært på dette og har peiling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i reptilparken i Oslo. Han hadde ringt på forhånd og avtalt at vi kunne få holde denne karen her. 4 m lang og ca 30 kg. Utrolig morsomt og ganske spesielt :)

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellklatring (innendørs)

Squash ;P

Tur med båt

Hesteveddeløp

Teknisk museum, haha

Akvarium, det finnes kanskje ikke i Oslo..

Dansetime?

Piknik i parken

Guidet tur (du er guiden) i Vigelandsparken ;P

Fisketur!

Tur i skog og mark, grille og kose seg

Nei, er ikke så kreativ så tidlig på morgenen. Men jeg syns man skal velge en date der man 'gjøre noe', slik at samtalen går lett. Kino og middag er så standard, i tillegg til at det blir mye pinglig taushet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siri_*

Stå på rulleskøyter!

Bowling

Minigolf

Eller som en over sa: Piknik i parken, med frisbee, krokkett (sånn det skrives?)

Kanskje ne dyrepark?

Tusenfryd!!

Helikoptertur

Midnattsdate: Se på stjernene

Eller sol-opp/nedgang

Så kan dere jo være litt turister i Oslo:

Akershus festning

Tur på slottet ;P

Oslo Fjordcruise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...