Gjest ts Skrevet 25. april 2008 #1 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har nå planer om å overraske et mannebein jeg har siklet etter ganske lenge med en litt kreativ date, altså en date litt utenom det vanlige, ettersom jeg vet at han liker slike ting. Jeg bor i Oslo og mulighetene er vel egentlig mange, men jeg står litt fast når det gjelder spennende ting man kan gjøre! Derfor lurer jeg bare på: Hva var den mest spesielle og kreative (i positiv forstand) daten du har vært på, eller laget til noen? Alle historier og forslag mottas med stor takk - og hvem vet, kanskje noen av dere får noen ideer til ting dere kan gjøre med deres kjære også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hum.... Skrevet 25. april 2008 #2 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har nå planer om å overraske et mannebein jeg har siklet etter ganske lenge med en litt kreativ date, altså en date litt utenom det vanlige, ettersom jeg vet at han liker slike ting. Jeg bor i Oslo og mulighetene er vel egentlig mange, men jeg står litt fast når det gjelder spennende ting man kan gjøre! Derfor lurer jeg bare på: Hva var den mest spesielle og kreative (i positiv forstand) daten du har vært på, eller laget til noen? Alle historier og forslag mottas med stor takk - og hvem vet, kanskje noen av dere får noen ideer til ting dere kan gjøre med deres kjære også? Kunne spøkelsesvandring på Akershus festning vært noe kanskje? Se bare denne linken: http://oslopuls.no/fritid/article1543274.ece Jeg finner dessverre ikke ut når det er, så kanskje noen andre har vært på dette og har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2008 #3 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Vi var i reptilparken i Oslo. Han hadde ringt på forhånd og avtalt at vi kunne få holde denne karen her. 4 m lang og ca 30 kg. Utrolig morsomt og ganske spesielt Endret 25. april 2008 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Del Skrevet 26. april 2008 Fjellklatring (innendørs) Squash ;P Tur med båt Hesteveddeløp Teknisk museum, haha Akvarium, det finnes kanskje ikke i Oslo.. Dansetime? Piknik i parken Guidet tur (du er guiden) i Vigelandsparken ;P Fisketur! Tur i skog og mark, grille og kose seg Nei, er ikke så kreativ så tidlig på morgenen. Men jeg syns man skal velge en date der man 'gjøre noe', slik at samtalen går lett. Kino og middag er så standard, i tillegg til at det blir mye pinglig taushet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 26. april 2008 #5 Del Skrevet 26. april 2008 Stå på rulleskøyter! Bowling Minigolf Eller som en over sa: Piknik i parken, med frisbee, krokkett (sånn det skrives?) Kanskje ne dyrepark? Tusenfryd!! Helikoptertur Midnattsdate: Se på stjernene Eller sol-opp/nedgang Så kan dere jo være litt turister i Oslo: Akershus festning Tur på slottet ;P Oslo Fjordcruise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå