Gjest bente85 Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 De siste månedene har jeg opplevd at mensen har vært forsinket, med en dag eller to. Det er ved to anledninger, at jeg har gått i 2 dager og ventet på mensen. Dette skjer så si hver måned (hvertfall fra januar og til april i år). Husker ikke når dette startet opp sånn ca, men i alle fall en gang i fjor. Jeg skulle hatt mensen i går, og jeg har enda ikke fått den, så nå regner jeg med at den kanskje ikke kommer før i morgen. Jeg har hørt at stress kan påvirke mensen, at den kan bli forsinket, men jeg føler ikke at jeg stresser noe spesielt. Også er det jo dette med hormonene da, det kan jo være en forandring der. Jeg har gått på p-piller endel år nå, har vel hatt et opphold da jeg gikk på p-plaster, men mesteparten av tiden har jeg brukt piller, da yasmin 28. Siden dette skjer hver måned, omtrent, burde jeg oppsøke legen da for å sjekke dette? Jeg utsatte mensen forrige måned, og hadde samleie og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Men siden mensen er forsinket hver måned, omtrent så kommer jo spm om graviditet opp selvfølgelig, om jeg da har hatt det først.
Gjest bente85 Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Også må jeg legge til det at den siste uken, har jeg hatt smerter nederst i magen, akkurat samme smerter som menssmertene. De er helt like. Jeg har hørt at det at jeg utsatte mensen, kan ha ført til forstyrrelse i syklusen å det har forårsaket smertene. Men nå har jeg ikke merket noe mer. Har bare hatt litt vondt i hodet i de siste dagene. Ikke at det kan ha noen spesiell grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå