Gå til innhold

Jeg driver med ulovlige operasjoner jeg


Thea

Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg er inne på kvinneguiden kommer det etter en stund opp: "Programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli lukket" så lukker alle programmene seg og jeg må begynne på skratch igjen.

Hva kommer dette av??

Er det KG forumet eller dataen min????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjer faktisk ganske ofte hos meg også, og veldig ofte når jeg er på KG. Vet ikke hva det skyldes.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer dette på flere sider når du er på nettet?

Høres for meg ut som du har problemer med explorer (eller hva du nå bruker).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Øverst, i dialogboksen du får opp, med error meldingen, står det hva som er feil.

Står det ikke "explorer" der, så er det ikke det som gjør det!

Hvilket operativsystem har du??

Det er typisk Windows problem det der!

Cleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer kanskje at det er PC'en vår som ikke er helt OK, den er ganske ny, men det har vært en del tull med den. Den henger seg ofte opp og må startes på ny etc. Har kanskje en sammenheng...

Ja, det er forresten Windows!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har hatt samme problemet selv.

For meg virket det som om det helst skjedde når jeg brukte "Tilbake"-knappen i leseren (browseren, for de som ikke skjønner norsk).

Prøv å naviger ved å velge en av linkene øverst i vinduet, f.eks den som ser slik ut

"Kvinneguiden Forum Index » » Data og internett » » Jeg driver med ulovlige operasjoner jeg".

Svenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette har skjedd for meg en del ganger også, og kun på KG. Har aldri skjedd noe annet sted, så det er litt kjedelig. Jeg blir like irritert hver gang denne meldingen dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette problemet oppstod faktisk hos meg når jeg oppdaterte nettleseren til en nyere versjon, så det kan ikke ha noe med versjonene å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dette av og til jeg også. Får det på messenger ibladt og på andre programmer.

Tester linken her jeg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Det kan være at det har kommet en ny version etter at dere har oppdatert. Oppdateringer slippes stadig.

Hvis det ikke hjelper å oppdatre, kan det kansje være en ide å avinstalelre oppdateringen:) Dette gjelder spesiellt hvis den fungerte før oppdateringen.

Dette jeg skriver videre gjeler kun PC, med windows, (jeg har 2000, er ganske likt på andre versioner av windows men kan ikke garantere at det er 100% det samme.)

Du kan gå på Start knappen, trykke

"innstillinger",

"kontrollpanel", <- (nå vil det som regel komme opp ett nytt vindu)

"legg til/fjern programer"

velg Internet explorer 6,

klikke på

"endre/fjern,"

og velge gjennopprett tidligere internett explorer version. Eventuelt reparere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...