Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Mina har fått sparken-IGJEN!!!!! Radio Tango gav henne "fri mikrofon" så dette må da innebære at hun må få gjøre som hun vil! Uttalelsen over er fra Staff! MEN, hun må jo skjønne at å drite ut en enkel person er krenkende og uakseptabelt.Hun må jo skjønne at "fri mikrofon" ikke betyr at hun kan gjøre og si PRESIS som hun vil uten at dette vil få konsekvenser! Det går visse grenser også for henne. Dama tenker ikke langt må jeg si! Jeg mener hun heller rett og slett oppfører seg veeeldig lite modent! Hva mener dere? Var dette en rettmessig avskjed eller har Staff rett i at "ette er en svært grov oppsigelse" ?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Ah, dette er en klassisker. Selvfølgelig sparker de henne ved første anledning, hun skulle ikke brukes til annet enn litt pr.
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 (endret) Nei, ho virkar ikkje noko særleg hyggeleg. Endret 26. april 2008 av Raptuza
Gjest Gjeste_gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 (endret) Nei, ho virkar ikkje noko særleg hyggeleg. Dama er "brød" i hodet, men tror hu er kul (synes jeg da) Endret 26. april 2008 av Cascabel
Gjest Gjeste_gjest Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 (endret) Dama er "brød" i hodet, men tror hu er kul (synes jeg da) Mente ikke at hun er kul da, men at hun selv tror at hun er det.. rota litt Endret 26. april 2008 av Cascabel
Gjest Casey Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Det kan hende at radiokanalen juridisk sett ikke har et godt grunnlag for å sparke henne i og med at hun ble ansatt på frie tøyler-vilkår. Ut fra hva som står i resten av ansettelseskontrakten, samt arbeidsgivers styringsrett og Arbeidsrett vil en rettsak kunne drøfte seg fram til hvorvidt dette er en holdbar oppsigelse. Moment som at hun ble sparket fra forrige arbeidsgiver er noe ferskeste arbeidsgiver har visst om, slik at kanskje de kan bruke culpanormer som at nåværende arbeidsgiver burde ha forstått at...?
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Grovt eksempel på moderne kvinneundertrykking. En sterk, morsom og intelligent kvinne ble for mye for dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #8 Skrevet 25. april 2008 Å skjelle ut medarbeidere og sjefer på direkten er jo ikke noe sjakktrekk. Jeg skjønner godt at hun fikk sparken. Greit nok at man har "frie tøyler", men enkelte ting gjør man bare ikke. Jeg synes hun virker som en sutrekjerring rett og slett.. Men jeg skjønner ikke hvorfor avisene hele tiden trekker frem det med dildoen. Det blir jo ikke nevnt som noen grunn til oppsigelse. Det er vel bare for at folk skal trykke på linken, antar jeg. "oo, en dildo".
Gjest Hei du:-) Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Grovt eksempel på moderne kvinneundertrykking. En sterk, morsom og intelligent kvinne ble for mye for dem. Vel, det kan diskuteres! Sterk og til tider morsom er jeg enig i. Inteligens går vel også ut på å (i hennes jobb) å klare å være på kanten - uten å få sparken!?! Denne greia/prøven klarte hun ikke! Er hun smart? Eller ar staff rett? MITT svar err: NEI på alle spørsmål ang Mina!!!!!
Gjest Casey Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Når hun nå er sparket to ganger burde kanskje framtidige arbeidsgivere i mediabransjen beregne den risikoen de tar ved å ansette henne.
Meaty Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Jeg er ikke så sikker på at en mann som gjorde noe sånt hadde fått sparken altså. Jeg har egentlig litt sansen for Mina, selv om hun kanskje kan bli litt for mye av og til.
Gjest Cascabel Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 (endret) Tråden er ryddet iht reglene. Spørsmål om moderering er flyttet til ris og ros. Cascabel-mod Endret 26. april 2008 av Cascabel
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Mina har fått sparken-IGJEN!!!!! Radio Tango gav henne "fri mikrofon" så dette må da innebære at hun må få gjøre som hun vil! Uttalelsen over er fra Staff! MEN, hun må jo skjønne at å drite ut en enkel person er krenkende og uakseptabelt.Hun må jo skjønne at "fri mikrofon" ikke betyr at hun kan gjøre og si PRESIS som hun vil uten at dette vil få konsekvenser! Det går visse grenser også for henne. Du skjønner tydeligvis ikke begrepet "fri mikrofon". Hvis jeg kommer til deg og sier: "Kom og jobb hos meg, så får du lov til å gjøre og si akkurat det du vil!" Synes du da det er rettferdig at jeg kommer et par måneder senere og sier: "Ja, men da jeg sa 'lov til å gjøre og si akkurat det du vil', så mente jeg ikke 'lov til å gjøre og si akkurat det du vil', det må du jo skjønne?" Det blir idiotisk å komme i etterkant og si at man egentlig mente noe annet. Hvis du først skal ansette en person som er såpass kontroversiell så bør du jo faen meg stå for det.
Gjest Emera Skrevet 26. april 2008 #14 Skrevet 26. april 2008 Dama er "brød" i hodet, men tror hu er kul (synes jeg da) Hun er absolutt ikke "brød" i hodet, jeg har sett andre sider av henne. Men hun kan gå for langt noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Grovt eksempel på moderne kvinneundertrykking. En sterk, morsom og intelligent kvinne ble for mye for dem. Jeg tror nok heller det ble for mye for dem at hun harselerte med sjefen. Det er noe som ikke blir godtatt på de fleste arbeidsplasser, og det skjønner jeg godt.
Cidric Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Om Minas siste dag på jobb: - En time før sendingen egentlig skulle være ferdig, gikk hun bare sammen med oss. Hun sa til lytterne at hun ville være tilbake i morgen, men det skjedde altså ikke, forteller Eilertsen til Dagbladet.no. Oppsigelsen: I oppsigelsesbrevet heter det imidlertid at Hadjian har vært illojal i forhold til arbeidsgiver og annonsører. Hun skal også ha forkortet eller avlyst sendinger uten gyldig grunn. Det er vel ingen tvil om at denne dama er barnslig og har et ekstremt markeringsbehov...men arbeidsgiveren vet jo hvem de ansatter, så det bør de også takle. Noe helt annet er det hvis det faktisk stemmer at dama bare går fra midt i sendinger. Det ville iallfall jeg kalle gyldig oppsigelsesgrunn.
Ecolia Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Har ingenting imot å være politisk ukorrekt, men det blir bare ikke morsomt når Mina er det bare FOR å være det.
Karmela Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 Grovt eksempel på moderne kvinneundertrykking. En sterk, morsom og intelligent kvinne ble for mye for dem. Ikke kom med det der kvinneundertrykkelsetøvet. Dama viser ikke respekt for sin arbeidsgiver, og dessverre, selv om hun er kvinne, får det konsekvenser. Har ingenting imot å være politisk ukorrekt, men det blir bare ikke morsomt når Mina er det bare FOR å være det. Helt enig. Dama er tullete og barnslig- skikkelig pubertal humor. Hun tror hun er skikkelig kul. Jeg syns Eli Hagen burde få seg sitt eget program, det er dame det! Morsom, sympatisk og sjarmerende
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 Skjønner godt at hun ble sparket. Å slenge dritt om noen på "lufta" blir for drøyt selv for denne dama med disse frie tøylene. Hva med å tenke litt selvstendig og kanskje forstå at drittprat om et menneske blir for dumt! Vil ikke akkurat si at hun er noe savn i radioverden . hva er et hun tror at hun er?
Mann 42 Skrevet 27. april 2008 #20 Skrevet 27. april 2008 Ikke kom med det der kvinneundertrykkelsetøvet. Dama viser ikke respekt for sin arbeidsgiver, og dessverre, selv om hun er kvinne, får det konsekvenser. Helt enig. Dama er tullete og barnslig- skikkelig pubertal humor. Hun tror hun er skikkelig kul. Jeg syns Eli Hagen burde få seg sitt eget program, det er dame det! Morsom, sympatisk og sjarmerende Kjempeide!! Det kan hete "Eli sier det som det er", og så kan vi ha et fast innslag der hun leser høyt fra boken sin. Og elllers litt intervjuer og sånn, men jeg syns hun også bør ha åpen mikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå