Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 men hvorfor er det det? Jeg trodde sex mellom søsken var ulovlig på grun av at det kunne bli barn da barna kan få forskjellige skader. Og hvorfor er det ulovlig at to søsken av samme skjønn har sex? De får jo ikke barn? Jeg har lest litt på klara-klok.no og der sier dem at sex mellom søsken kan skade forholdet. Mulig det, men det er stort sett det de sier? At incest er ulovlig fordi det kan bli barn, er ikke det en mye viktigere regel? Det sier ikke klara klok noe om vanligvis. Kun at det kan skade forholde mellom søsken, ødelegge familien og at det er noe alvorlig galt med familie om søskene har sex. Trenger det å være det da? Men hvis det kan skade forholdet, det må jo være noe med at de er vokst opp sammen. Hva venner som vokser opp sammen? Blir ikke det nesten det samme da? Hva når kjærester har bodd sammen i 40 år? Også er det lov å ha sex med søskenbarn. Er det ikke større sjanse for barna får skader da enn om det er stesøsken? Og hva synes dere om incestloven? Er det greit å ha sex med søsken om de ikke får barn? Er det greit med av samme kjønn og stesøsken?
Gjest Piper Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 Jeg syns det er en vesentlig forskjell om det er biologsike søsken som har sex, og om det er stesøsken som har sex. Men så vil det bli tilnærmet likt om de stesøsken har vokst opp sammen, og har vært "søske" i omtrent hele sitt liv. Da vil det bli som å ha sex med sin egen søster eller bror i mine øyne. Men er det to som har blitt stesøsken i tenårene mener jeg at de kan ha sex, for de har ikke vokst opp sammen og er ikke søsken. Men det er noe helt annet med biologiske søsken, for de er søsken enten de har vokst opp sammen eller ikke. Og jeg syns ikke det er greit at søsken har sex, uansett om de får barn eller ikke. Søsken skal ikke ha sex sammen, og noe er riv rusekende gale om de velger å ha det. Og det spiller heller ingen rolle om det er av samme kjønn eller ikke, men søsken skal ikke ha sex sammen. Slike følelser skal ikke forekomme mellom søsken.
Gjest Phoenix Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Folk får gjøre det devil, men jeg ville ikke hatt sex med min mors stesønn liksom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå