Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å skifte fra ID til Glominerals. Jeg bruker til vanlig 2.3 Medium beige i ID.

Jeg synes det er så mange fargenyanser i Glo, og har store problmer med å finn riktig farge, så trenger litt hjelp.

Er det noen her som har gått fra 2.3-fargen i ID og over til Glo? isåfall hvilken farge endte dere opp med i Glo da?

Endret av LadyInRed
Skrevet

En hudpleier anbefalte ID 2.3 til meg, selv om jeg selv syns den var en anelse for mørk (ikke mye). En annen anbefalte Golden medium i Glo, og den syns jeg passer bra. En av mediumnyansene vil kanskje passe deg?

Skrevet

Hvordan er farven honey medium i forhold til golden medium. Hvilke farve nyanser går i kalde toner og hvilke går i en varm tone, slik som jeg må ha med en varm hudtone, eller gul undertone?

Skrevet
Her er ei som kommer med gode tips til farge, litt nede i tråden.
Gjest Lacuna
Skrevet
Hvordan er farven honey medium i forhold til golden medium. Hvilke farve nyanser går i kalde toner og hvilke går i en varm tone, slik som jeg må ha med en varm hudtone, eller gul undertone?

Honey medium er mye mørkere enn golden medium. Honey light er kanskje også litt mørkere. Forskjellen mellom honey og golden er at golden har gul undertone, mens honey er mer olivenfarget. Ergo må du kjenne hudtonen din. Jeg har honey light i det pressede, og det passer meg fint (lys oliven hudtone, ikke fin i gultoner), men i det løse endte jeg med natural medium, som er bortimot nøytral, og lysere enn honey light i det løse. Forvirrende, kan man trygt si.

I ID blander jeg 50/50 av 2.3 medium beige og 5.2 medium tan. 2.3 alene er for lys for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...