Gå til innhold

Tips til god og enkel lunsj


Rakel

Anbefalte innlegg

Noe som har tips til en god lunsj som er enkel å lage. Skal være til 8 personer, og har ikke så mye tid å lage før de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varme rundstykker, et par gode oster, baguettskinke, paprika, agurk, tomat, ekstra god appelsinmarmelade.

Eller: en salat og gode rundstykker eller brød

Eller: En ostepai - krever litt mer tid og en grønn salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pai er egentlig genialt. Du kan lage den ferdig på forhånd, fryse ned og varme når lunsjen skal være. Jeg liker pai med fyll av skinke, brokkolig, stekt frisk sjampijong og eggestand. God ost på toppen og salat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lagd en kyllingsalat med chevre-ost og ha baguetter ved siden av. Gjort i en fei og metter godt.

Jeg pleier å lage den slik: 2-3 typer salat, agurk, runde sukkererter, avokado, cherrytomater, søt paprika, grillet kylling i biter og smuldre chevre-ost over. Har gjerne hvitløksbaguetter til fra Hatting el.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riv opp grillkylling i biter(fjern skinnet), lag en blanding bestående av majones (jeg bruker lett majones)og karri. Varm opp maisbrød. Legg et stort salatblad oppå maisbrødet, så legger du en passelig mengde kyllingbiter oppå, og så drypper du over karrisausen oppå der igjen. Kjapt og veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Riv opp grillkylling i biter(fjern skinnet), lag en blanding bestående av majones (jeg bruker lett majones)og karri. Varm opp maisbrød. Legg et stort salatblad oppå maisbrødet, så legger du en passelig mengde kyllingbiter oppå, og så drypper du over karrisausen oppå der igjen. Kjapt og veldig godt

Du trenger:

Loff

Salat

Karbonade

Løk

Agurk

Tomat

Kan ta på mere:P

Du tar bare salaten,karbonaden,løk,agurk, og tomat oppå loffen, så har du en kjempe god lunsj!

Raskt og enkelt:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...