Gå til innhold

utsette mensen med yasmin over tid

Fremhevede innlegg

Gjest hater mensen
Skrevet

Er dette farlig? Jeg har ikkke hatt mensen siden juni i fjor og har i det siste hatt kraftige magesmerter og følt meg oppblåst. Kan det bli bedre om jeg tar en uke pause?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også drevet å utsatt mensen med Yasmin. Etter 3-4 brett vil kroppen min ha mensen. Sist gang med utsettelse hadde jeg mensen i 8 dager, mot normalt 4-5! Fælt!

Legen min anbefalte meg å utsette mensen bare 3 ganger i året, men det har jeg ikke brydd meg noe om. Jeg vet faktisk ikke om det får noen seriøse konsekvenser.

Skrevet

Den anbefales å ha mensen minst hver tredje måned..

Skrevet

Når jeg utsetter mensen med yasmin tar jeg vanligvis to brett sammenhengende.

En gang har jeg prøvd flere brett, men da ble jeg skikkelig dårlig, og hadde mellomblødninger titt og ofte.

Er nok svært smart av deg å ha mensen nå, siden det er såpass lenge du har gått på yasmin uten det.

Skrevet

Jeg pleier å ta 2 eller 3 brett sammenhengende, det går helt fint. Hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg har mensen får jeg "murringer" og små-blødninger, så da syns jeg det er bedre å ha mensen og bli ferdig med det! Blir jo bare 3 ganger i året ca.. Tror ikke det er farlig å vente så lenge som du, men det blir vel ubehagelig etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...