Gå til innhold

Sinnsyke magesmerter

Fremhevede innlegg

Gjest vondt i magen
Skrevet

Hver morgen får jeg helt sinnsyk mageknip enten jeg spiser eller ikke. Må bare løpe på do og det blir alltid stress med å rekke tog og sånn pga det. Hender magen klikker når jeg er på toget eller et annet sted jeg ikke får gått på do også og da får jeg fryktelig vondt og svetten renner. Hva kan dette være? Det pleier å gå over utover morgenen når jeg har kommet meg på jobb og sånn. Så klikker magen ofte på ettermiddagen igjen. Jeg er så lei! Blir så sliten av dette. Jeg jobber mye, fra 48-56 timer i uka og sover nok for lite. Er oppe før 6 hver dag og er ofte veldig sliten og svimmel. Men hva kan dette magegreiene være? Jeg har slutta å spise før jeg drar nå og spiser heller npår jeg kommer på jobb halv 8. Og da får jeg ikke vondt. Men vondt om morran har jeg uansett. Men om jeg spiser går det rett igjennom. Magen føles også oppblåst når jeg har spist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hver morgen får jeg helt sinnsyk mageknip enten jeg spiser eller ikke. Må bare løpe på do og det blir alltid stress med å rekke tog og sånn pga det. Hender magen klikker når jeg er på toget eller et annet sted jeg ikke får gått på do også og da får jeg fryktelig vondt og svetten renner. Hva kan dette være? Det pleier å gå over utover morgenen når jeg har kommet meg på jobb og sånn. Så klikker magen ofte på ettermiddagen igjen. Jeg er så lei! Blir så sliten av dette. Jeg jobber mye, fra 48-56 timer i uka og sover nok for lite. Er oppe før 6 hver dag og er ofte veldig sliten og svimmel. Men hva kan dette magegreiene være? Jeg har slutta å spise før jeg drar nå og spiser heller npår jeg kommer på jobb halv 8. Og da får jeg ikke vondt. Men vondt om morran har jeg uansett. Men om jeg spiser går det rett igjennom. Magen føles også oppblåst når jeg har spist.

Hvorfor i all verden bruker du tid på å legge inn innlegg på KG istedenfor å bestille time hos fastlegen din? INGEN kan stille en diagnose på nettet!!!

Ring lege i morgen, du.

Skrevet

drikker du melk på morningen?

Skrevet

Kan det være at du har luftsmerter? Jeg var plaget med det, selv om det ikke kom luft ut.. ;) Sterke smerter som gjorde meg sengeliggende til tider. Prøver Miniform nå, som fås på apoteket, men har ikke prøvd det lenge nok til at jeg kan si om det fungerer 100% (jeg har vært hos lege, men han fant ingenting galt)

Skrevet

Ta en tur til lege du ts.Er iike det bedre enn å prøve forskjellige produkter feks?Kan bli dyrt det og...

Skrevet

ja her var det mange seriøse svar. nei drikker ingenting om morran.

Skrevet
ja her var det mange seriøse svar. nei drikker ingenting om morran.

Dette problemet må du ta opp med legen din, få tatt nødvendige prøver og dermed komme frem til en diagnose. Eventuelt ta kontakt med apotek for råd.

Skrevet

som de andre sier burde du ta deg en tur til legen. jeg også pleier å ha kjempe vondt i magen på morningen. men det er som regel hvis jeg står opp tidlig. jeg leste noe om det en gang på nettet. der stod om ett syndrom som jeg ikke husker navnet på. det gikk ut på at man har smerter i magen som regel hver dag og gjerne tidlig på morningen. dette har noe med at fordøyelsessystemet ditt ikke har kommet helt i gang enda. jeg har prøvd å finne noe om det på nettet uten hell, men jeg skal fortsette å se.

Skrevet

Tusen takk! Jepp er stort sett bare om morran, av og til også kvelden. Står opp til ukristelig tid da, kvart på 6. Og kommer skjelden i seng før 23-24 så sover nok litt lite og,

Skrevet

Skiv ned alt du spiser og drikker, og når du blir dårlig et par uker, og se om du finner en løsning på det. Gjør du ikke det bør du kanskje vurdere en tur til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...