Gå til innhold

Biontologi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med biontologi? Positiv eller negativ erfaring, jeg er nysgjerrig på dette.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Ann-Sofi
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er kanskje ikke den riktige og spørre siden jeg akkurat har begynt å jobbe med biophotonterapi, men jeg gjør det allikevel. Jeg har i ett år snart gått utdannelse til Biontolog og har akkurat startet opp min egen praksis. Jeg startet fordi jeg merket, etter å ha fått egne behandlinger, at kroppen min jobber på en helt annen måte. Mage- og tarmsystem er helt i orden og energien har gått opp betraktelig.

Jeg har hatt mange timer siden forrige høst med "trenings-klienter" og de aller fleste er veldig førnøyde. De som sliter mest er de som har hatt plager som har sittit lenge i kroppen. Da tar det lenger tid å rette opp, mens f.eks. barn responderer veldig raskt. Mine beste erfaringer så langt er med mage/tarm, øre/nese/hals, fordøyelsessystemet og tretthet.

Man skulle kunne si at behandlingen er et mellomting mellom akupunktur (vi måler på akupunkturpunktene på fingrer og tær for å finne hvor i kroppen forstyrrelsen sitter) och homeopati. Med hjelp av kroppens eget lys, biophotoner, rettes de cellene i kroppen opp som er syke og siden alle celler i kroppen kopieres gjennom hele livet kan kroppen etter behandling kopiere friske celler og etter hvert bli sterkere.

Du får gjerne spørre meg hvis du lurer på noe annet.

Vennlig hilsen

Ann-Sofi Xxxxxxx

Inlegget endret. Det är inte lov att identifiera sig själv med fullt namn, se reglerne

/Furstina (moderator

Endret av Furstina
  • 1 år senere...
Gjest Frisk av biofoton terapi
Skrevet

Ser det er en stund siden du sendte inn spørsmålet ditt, men jeg vil likevel benytte anledningen til å si at jeg har blitt frisk av kronisk utmattelsessyndrom (ME) ved hjelp av biofoton terapi (Chiren-apparatet). Jeg har vært syk i 12 år, med alle mulige symptomer både fysiske og psykiske. Det tok noen behandlinger før jeg merket at jeg ble bedre, jeg ble faktisk verre først, men sakte men sikkert ble jeg bedre og bedre, det tok til og med noen måneder etter siste behandling før jeg virkelig merket hvor bra jeg ble. I alt måtte jeg ta 13 behandlinger, men det var det så absolutt verdt. Må bare legge til at jeg har forsøkt utallige andre metoder innenfor alternativ behandling uten virkning.

Hilsen frisk som en fisk:)

• 1 år senere...
Skrevet

Ser det er en stund siden du sendte inn spørsmålet ditt, men jeg vil likevel benytte anledningen til å si at jeg har blitt frisk av kronisk utmattelsessyndrom (ME) ved hjelp av biofoton terapi (Chiren-apparatet). Jeg har vært syk i 12 år, med alle mulige symptomer både fysiske og psykiske. Det tok noen behandlinger før jeg merket at jeg ble bedre, jeg ble faktisk verre først, men sakte men sikkert ble jeg bedre og bedre, det tok til og med noen måneder etter siste behandling før jeg virkelig merket hvor bra jeg ble. I alt måtte jeg ta 13 behandlinger, men det var det så absolutt verdt. Må bare legge til at jeg har forsøkt utallige andre metoder innenfor alternativ behandling uten virkning.

Hilsen frisk som en fisk:)

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann,

Lenge siden du skrev at du ble frisk av dette, men kanskje du titter innom. Hvor gikk du til behandling - vil gjerne prøve!

Noen andre som har erfaringer???

S

• 11 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Ser dette er en gammel tråd, men skriver likevel i håp om svar :)

Lurer på om det å utdanne seg til Biontolog. Må man ha noen form for skole/utdanning fra før? Eller kan man begynne rett på utdannelsen? Og hvor mye koster dette?

Har vært borti flere tilfeller hvor denne type behandling har virket, og må si jeg er veldig interressert! :D

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei,

Biontologi er en alternativ behandling som ikke fungerer utover placebo. Det er derfor bare tull å tro at dette skal hjelpe mot noe som ikke du kan ordne opp i selv på andre måter. Det at du lurer på å utdanne deg til biontolog sier meg at du enter ikke har satt deg inn i hva det faktisk er, eller så har du en forstyrret virkelighetsforståelse. Biontologi er altså bare tull, på lik linje med astrologi, og det krever ingen utdanning. Se forøvrig "folkeopplysningen" på NRK der dette blir forklart tilstrekkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...