Gå til innhold

Hvordan fortelle kjæresten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest26
Skrevet

Kjæresten min er ganske åpen i senga og forteller meg litt hva han liker og er ikke redd for å prøve nye ting. Han gjør det han kan for å tilfredstille meg og gjør selvfølgelig det samme med han..

Men jeg er kanskje litt "kravstor" i senga.. Han liker å kose og ha rolig romantisk sex, jeg liker det litt røft innimellom. Og har gjort antydning til at jeg liker det da han prøver seg litt på det innimellom. Men.. Skulle ønske han kunne slengt meg ned i senga, holdt meg fast og tatt meg bakfra.. Gjort det han ville og komandert meg.

Men herregud... Jeg tør da ikke å fortelle han dette, virkelig ikke.

Hvordan skal jeg klare å hinte frem noe som det?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Du må si det! Ikke hinte, ikke prøve å la ham forstå det. Si det!

Skrevet
Du må si det! Ikke hinte, ikke prøve å la ham forstå det. Si det!

Si det rett ut,ellers blir det bare missforståelser,hinting fører skjelden noe godt med seg.

Gjest Gjest26
Skrevet

Vil jo helst gjøre det, men er redd for at han vil "drite meg ut" eller noe... jeg har ikke noe problem med å slå meg løs i senga, men syns det er noe vanskelig å snakke om bare. Jeg blir fort litt flau..

Skrevet
Vil jo helst gjøre det, men er redd for at han vil "drite meg ut" eller noe... jeg har ikke noe problem med å slå meg løs i senga, men syns det er noe vanskelig å snakke om bare. Jeg blir fort litt flau..

Om kjæresten din er så åpen som du beskriver at han er vil han sikkert ikke ha problemer med å leke litt med deg på en måte du foretrekker. Si til ham hva du fantaserer om, og understrek at det ikke må være sånn hver gang, men at du ønsker litt av det ene og litt av det andre, så ordner det seg nok. Vær ærlig og vær klar du.

Skrevet

Men du sier jo at han har prøvd seg litt på noen av disse tingene, så da må han vel like det?

Dessuten kan det vel ikke akkurat klassifiseres som unormalt å like å bli tatt hardt. Sannheten er selvsagt at han vil bli glad for at du deler fantasiene dine med ham, og så vil dere få et bedre sexliv!

Bare si mens dere er i gang "ta meg hardt bakfra!" Han kommer nok ikke til å bli vond å be.

Gjest gjest26
Skrevet

jeg vet jo at han hadde blitt helt ellevill hadde jeg sagt det... Han er veldig veldig gla i sex og vil prøve alt mulig.

Han har prøvd å slåmeg litt på rumpa, lugge meg litt i håret og holde meg litt fast, og jeg gav han mye respons på det. han er så Åpen så jeg blir litt satt ut bare..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jammen, søte deg, hva er det egentlig du spør om da?

Han liker det, du liker det, hva er problemet?

Gjest gjest26
Skrevet

Jeg bruker litt tid på meg til å bli helt komfertabel i den settingen der til å klare å åpne meg med ønsker og hva som tenner meg. Vi har bare vært sammen noen måneder, men ser hvor viktig sex er for han og hvor stor del det er av forholdet vårt. Hadde vært lettere hadde jeg tatt et glass vin først *flirer*

Skrevet

Hvis det er ubehagelig å snakkke, kanskje det er enklere med å sende et brev? Med detaljert beskrivelse om en av dine fantasier.. Ofte trenger du ikke si to ganger da ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du lurer på jeg...?

Først spør du hvordan du kan få fortalt kjæresten din hva det er du vil han skal gjøre med deg og deretter sier du at du blir overveldet fordi han vil så mye...

Forvirra jeg nå... :klø:

Skrevet

Kjenner få menn i verden som ikke ville likt å høre det du har å si. Hvorfor må det være så forb... vanskelig for en del av dere kvinner å si ting direkte klart og tydelig! :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Fordi man tror man må pakke det inn...

Skrevet
Hvorfor må det være så forb... vanskelig for en del av dere kvinner å si ting direkte klart og tydelig! :)

Fordi en del av oss lider av konstruksjonsfeil som gjør at vi ikke virker som vi skal. :ler:

Jeg har stor forståelse for trådstarter jeg, og synes hun er tøff som vil ta opp noe som for henne ikke er supernaturlig og kjempelett. For min del er jeg glad at gubben og jeg er ganske samkjørte i hva vi ønsker, ellers ville jeg antagelig gått utilfredsstilt i graven. Hva som helst, annet enn Å Snakke Om Sånne Ting.

Så folk er forskjellige. Lykke til trådstarter, og jeg synes ikke den brev-idéen var så dum. Da kan du bruke litt tid på å få sagt ting som du vil, og du slipper å se reaksjonen der og da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...