Gjest gninnot Skrevet 24. april 2008 #1 Skrevet 24. april 2008 Leter etter andre som søker eiendomsmegler bø eller allerede går der.. Har selv søkt dette i år og leter vel egentlig etter noen jeg kan alliere meg litt med der oppe i forbindelse med sykdom/fravær fra forelesninger og å komme ut i det sosiale miljøet der.. Planene er å pendle, men dersom noen insisterer på å ha noen å bo sammen med så kan jeg kanskje være åpen for dette også..
Gjest Serena Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Leter etter andre som søker eiendomsmegler bø eller allerede går der.. Har selv søkt dette i år og leter vel egentlig etter noen jeg kan alliere meg litt med der oppe i forbindelse med sykdom/fravær fra forelesninger og å komme ut i det sosiale miljøet der.. Planene er å pendle, men dersom noen insisterer på å ha noen å bo sammen med så kan jeg kanskje være åpen for dette også.. Har en venninne som studerer der. Hun er kjempefornøyd med studiet, og studentmiljøet i Bø er virkelig topp. Mye bedre enn i Oslo, vil jeg tørre påstå. (Har/studerer selv der). Bø har jo en av landets mest kjente musikkscener, og det er stort samhold studentene imellom. Selv vurderer jeg sterkt å søke meg inn på forfatterstudiet der etter endt utdanning.
Gjest nini Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Heldiggris... :gjeiper: Hadde selv lyst til å ta studiet for noen år sida,men BI var for dyrt. Uansett har selv gått til sammen fire år i Bø(med litt til og fra). Og sammenlignet med andre steder jeg har vært er miljøet her unikt. Fagmiljøet er og generelt veldig godt,og i motsetning til et stort universitet er det og letter og få personlig oppfølgning. Anbefaler deg ikke å pendle ,men å bo der de tre åra. Ellers risikerer du å gå glipp av mye moro. Hvis du er ung og ikke har noe imot en fest ,har de mange og bra hybler i samskipnaden. Ellers kan du og se i lokalavisene,f.eks. TA og Varden. Sjekk også skolens og studenenes egen hjemmeside(www.hit.no),og kroas hjemmeside(www.kroaibo.no),kanske finner du noen likesinnede der? Er du aktiv under fadderuka,burde det ikke være noe problem å finne noen å samarbeide med. Det også mange studentorg. som du kan engasjere deg i. Lykke til med studiene! :kaffe:
Petroline Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil også på det varmeste anbefale Bø som studiested, men som andre sier; flytt dit, ikke pendle. Miljøet der er helt fantastisk. Studiet derimot vet jeg ikke noe om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå