Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gninnot
Skrevet

Leter etter andre som søker eiendomsmegler bø eller allerede går der..

Har selv søkt dette i år og leter vel egentlig etter noen jeg kan alliere meg litt med der oppe i forbindelse med sykdom/fravær fra forelesninger og å komme ut i det sosiale miljøet der.. Planene er å pendle, men dersom noen insisterer på å ha noen å bo sammen med så kan jeg kanskje være åpen for dette også..

Videoannonse
Annonse
Gjest Serena
Skrevet
Leter etter andre som søker eiendomsmegler bø eller allerede går der..

Har selv søkt dette i år og leter vel egentlig etter noen jeg kan alliere meg litt med der oppe i forbindelse med sykdom/fravær fra forelesninger og å komme ut i det sosiale miljøet der.. Planene er å pendle, men dersom noen insisterer på å ha noen å bo sammen med så kan jeg kanskje være åpen for dette også..

Har en venninne som studerer der. Hun er kjempefornøyd med studiet, og studentmiljøet i Bø er virkelig topp. Mye bedre enn i Oslo, vil jeg tørre påstå. (Har/studerer selv der). Bø har jo en av landets mest kjente musikkscener, og det er stort samhold studentene imellom. Selv vurderer jeg sterkt å søke meg inn på forfatterstudiet der etter endt utdanning.

• 2 uker senere...
Gjest nini
Skrevet

Heldiggris... :gjeiper:

Hadde selv lyst til å ta studiet for noen år sida,men BI var for dyrt. :sjenert:

Uansett har selv gått til sammen fire år i Bø(med litt til og fra).

Og sammenlignet med andre steder jeg har vært er miljøet her unikt.

Fagmiljøet er og generelt veldig godt,og i motsetning til et stort universitet er det og letter og få personlig oppfølgning.

Anbefaler deg ikke å pendle ,men å bo der de tre åra. Ellers risikerer du å gå glipp av mye moro. Hvis du er ung og ikke har noe imot en fest ,har de mange og bra hybler i samskipnaden. Ellers kan du og se i lokalavisene,f.eks. TA og Varden. Sjekk også skolens og studenenes egen hjemmeside(www.hit.no),og kroas hjemmeside(www.kroaibo.no),kanske finner du noen likesinnede der?

Er du aktiv under fadderuka,burde det ikke være noe problem å finne noen å samarbeide med. Det også mange studentorg. som du kan engasjere deg i.

Lykke til med studiene! :kaffe: :tommelsmil:

Skrevet

Jeg vil også på det varmeste anbefale Bø som studiested, men som andre sier; flytt dit, ikke pendle. Miljøet der er helt fantastisk. Studiet derimot vet jeg ikke noe om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...