Gå til innhold

Mooncup

Fremhevede innlegg

Gjest Lei seg
Skrevet

Jeg har problemer med Mooncupen min, størrelse B (dvs. den minste). Jeg er ikke jomfru, men har hatt problemer å få inn tamponger, så tenkte dette ikke kom til å bli noe lettere, og jeg hadde rett. Jeg får den rett og slett ikke inn!

Jeg har prøvd flere bretteteknikker, fukte den og selv være våt, men nei. Den ytterste ringen vil ikke inn.. Også tenker jeg: Hvis jeg får den inn, skal jeg føre den lenger opp i skjeden før jeg slipper den ut?

Kan noen være så snill og hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte noe, jeg. Jeg begynner også å svi når jeg prøver å presse den inn.. Er det noe jeg gjør galt?

Skrevet

Antakelig strammer du deg, fordi du er redd for at den ikke skal gå inn...?

Klarte ikke tamponger når jeg var jomfru jeg heller. Det gikk mye bedre etterpå. Ikke det at jeg fysisk sett hadde bedre plass, men jeg tenkte at det MÅTTE jo være plass til en sånn liten tampong når det var plass til andre ting, så det var ingen grunn til at det ikke skulle gå, og da klarte jeg endelig slappe av nok i muskulaturen til at jeg fikk den inn.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hva med å prøve litt glidemiddel på den? Kanskje det svir fordi du er tørr i skjedeinngangen? :)

Skrevet

Et tips er å legge seg på sengen og putte den i, enten når man ikke har mensen eller å legge et håndkle under i tilfelle det blir bare gris. For da slapper man av mye lettere og man slipper å stresse i en ubehaglig stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...