Gå til innhold

21 år, så og si jomfru..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg er en jente på 21 år. Har hatt halvveis sex en gang for omtrent 3 år siden. Det var eneste gangen..

Er ofte på byen, men finner meg aldri en gutt. Er rett og slett ikke interessert på en måte (er hetero altså).

Men i det siste har jeg lengtet litt etter en mann. Trenger litt kos.

Men nå er jeg blitt så gammel at jeg burde jo ha hatt sex før! Så om jeg synes noen er kjekke, så kommer jeg jo ikke til å tørre å ha sex..

Hva synes menn om kvinner som er så og si jomfru i en alder av 21?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har hatt 2 slike kvinner (meg og x-en). Var i tillegg ukysset og helt uerfaren.

Finn deg noen du er virkelig glad i, og trygg på, så er ikke det å være uerfaren verdens største problem. Er forresten rundt 1 av 20 som venter til de er 21 eller eldre, så du er ikke så "unik" som du tror ;)

Skrevet

Jeg er 21 år og så og si jomfru jeg også. Har prøvd å ha sex, men funka jo så dårlig. Er absolutt ikke ukysset, men "jomfru". Det er egentlig ikke så veldig vanlig i miljøet her, men jeg er bare stolt =)

Det kommer når det kommer. Jeg er veldig flørtete av meg da, så det handler ikke om at jeg ikke finner noen. Vil bare ikke gjøre det med hvem som helst.

Det du gjør, er at du bruker tid på deg selv. Det er først da du merker en forskjell. Skjem bort deg selv, føl deg sexy. Føl deg deilig. Vær selvsikker og tenk at det kommer av seg selv.Før du vet ordet av det, har du fått det du ønsker!

Gjest Gjest_Jomfruen_*
Skrevet

Jeg var jomfru til jeg var 29! Og gjett om det plaget meg... Jeg tenkte som deg at det var pinlig å være jomfru, og at jeg ikke ville tørre å være intim med en mann av frykt for hans reaksjon. Jeg gjorde som deg, luftet problemstillingen i et nettforum. Svarene jeg fikk fra menn var delte. En del av dem ville helst ha erfarne jenter som kunne være litt gymnasiaster i senga. Andre ville ta det som en stor ære om de fikk være den første.

Så da kommer det kanskje mest anpå hva slags forhold du ser etter? Er du ute etter en ONS trenger jo ikke fyren å vite at du er jomfru. Du kan bare forklare at du er litt sjenert og forsiktig av deg? Mange menn tenner på det, og en ONS har ingen krav på å vite ting du føler er private. Er det et seriøst forhold du vil ha så blir du kanskje godt kjent med fyren før dere blir intime. Hvis en fyr er småforelsket i deg så vil han nok helst ta det som en ære at han er din første.

En liten ulempe kan være at enkelte menn blir litt redd for at en "gammel jomfru" er like naiv som en 14-åring fordi hun ikke har seksuell erfaring, og derfor kan noen være redd du omtrent setter likhetstegn mellom sex og ekteskap eller noe sånt. Men det løser du glatt ved å være åpen om at du ikke krever noe i retur. Eventuelt finne en mann med litt mer ryggrad og forståelse for at seksuell erfaring og livserfaring er to adskilte ting. ;)

Mine første seksuelle erfaringer var ONSer. Kan ikke akkurat si at jeg angrer dypt og inderlig, men ville nok valgt det annerledes om jeg kunne gå tilbake i tid. Etterhvert fant jeg mannen i mitt liv. Kan si det startet litt som en ONS det også, for vi havnet i horisontalen første kvelden (huff, nå høres jeg ut som ei flyfille. men jeg var altså jomfru til jeg var 29! hadde vel litt å ta igjen!). Men i ettertid har vi regnet oss som kjærester fra første møte og vi flyttet raskt sammen. Er fortsatt strålende lykkelige etter fire år. :) Noen ganger skjer ting fort!

Lykke til uansett!

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Hei! Ikke bekymre deg for dette. De fleste menn ville sikkert syns det var hyggelig vil jeg tro. Følt seg heldige :-) Men du, unngå å treffe en i fylla er mitt forslag. Da blir du bare sår og ikke minst fryktelig skuffet.

Skrevet
En liten ulempe kan være at enkelte menn blir litt redd for at en "gammel jomfru" er like naiv som en 14-åring fordi hun ikke har seksuell erfaring, og derfor kan noen være redd du omtrent setter likhetstegn mellom sex og ekteskap eller noe sånt. Men det løser du glatt ved å være åpen om at du ikke krever noe i retur. Eventuelt finne en mann med litt mer ryggrad og forståelse for at seksuell erfaring og livserfaring er to adskilte ting. ;)

Eller om hun setter likhetstegn mellom sex, og mer eller mindre ekteskap, finne en mann som mener det samme ;)

Valgte å vente til jeg fant en jeg var villig til å dele livet med, så for min del var sex synonymt med "ekteskap". Vi er ikke gift ennå (4 år etter ;)), men for å ta den sjansen på å bli knyttet sammen med et barn så var det nødvendig for meg at jeg følte meg så trygg som mulig på at jeg godtok å ha ha i livet mitt på et eller annet vis permanent.

Skrevet

Tusen takk for svar

Føler meg bedre nå :) Er liksom den eneste i jentegjengen som ikke holder på..

Så de begynner å lure hva som er galt! Hehe..

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei du!

Jeg ventet selv til jeg var 23. Det var helt greit. Jeg rotet med gutter, lekte med meg selv og ble kjent med kroppen min, men akkurat det hadde jeg lyst til å vente med til jeg var skikkelig forelska.

Og da det skjedde var det en god opplevelse, ikke vondt, ikke blod (husker at akkurat det var jeg litt skuffa over...)

For meg fungerte det bra å vente med andre ord.

Gjest mann 43
Skrevet

I det lange løp har det null og niks å si om du debuterer som 17-åring eller når du er 21. Det har mer å si hva slags sexliv du har når du kommer litt opp i årene. Bare gled deg, du!

Skrevet

Deilig å høre at det er flere.. Jeg er snart 24 og er fortsatt jomfru, ikke ukysset da.. men det har alltid stoppet like før vi gikk hele veien.. Nå tenker jeg at det kommer når det kommer, og at mine seksuelt aktive venner får bare holde på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...