Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hva vil skje med en mann som går i gjennom ett helt liv uten å ha sex? Er det farlig for menn?
SuperGjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Kjempefarlig. De dør som regel som 52-åringer ved at tissen faller av.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Kjempefarlig. De dør som regel som 52-åringer ved at tissen faller av. De gjør det, ja. Gjør det vondt når tissen faller av da? Er det en smertefull død. Kanskje det er derfor menn voldtar? Jeg nok var ute etter ett litt mer seriøst svar.
SuperGjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 (endret) Det er nok litt smertefullt ja, litt som en omvendt orgasme. Og spøk til side, nei, det er ikke farlig å ikke ha sex. Kroppen sørger for utløsning om natten når det trengs. Endret 23. april 2008 av SuperGjest
Toro Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 (endret) Og spøk til side, nei, det er ikke farlig å ikke ha sex. Kroppen sørger for utløsning om natten når det trengs. Å f.. da har jeg altså hatt en mengde orgasmer uten at jeg har merket det. :gråte: Hvor seriøst vil du ha det ? Endret 23. april 2008 av Toro
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Det er nok litt smertefullt ja, litt som en omvendt orgasme. Og spøk til side, nei, det er ikke farlig å ikke ha sex. Kroppen sørger for utløsning om natten når det trengs. Takk Å f.. da har jeg altså hatt en mengde orgasmer uten at jeg har merket det. :gråte: Hvor seriøst vil du ha det ? Mer seriøst enn det er i en begravelse.
Cidric Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 (endret) Tja, spørs hva du mener med sex. Jevnlig sædavgang (3-4 ggr i uka) forebygger iallfall prostatitt og prostatakreft, og nattlige sædavganger i hytt, pine, ny og ne er ikke mye å stole på til slikt bruk. Seriøst nok? Treningsverdi kan det være mye av i sex også. Rart ikke sex er mye kjipere enn det er, egentlig...sunne ting pleier da ikke å være noe særlig? Endret 23. april 2008 av Cidric
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå