Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Fins det noen internetsider med oversikt over hundepensjonater og kenneler i Norge? Hvordan kan jeg finne et sted hvor hunden kan være i sommerferien? Det er snakk om en uke. Hvor mye koster dette vanligvis?
Gjest vimselot Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Fins det noen internetsider med oversikt over hundepensjonater og kenneler i Norge? Hvordan kan jeg finne et sted hvor hunden kan være i sommerferien? Det er snakk om en uke. Hvor mye koster dette vanligvis? http://www.kvasir.no/firmasok/searchresult...ensjonat+kennel Jeg tror det koster cirka 250 kroner i døgnet men du kan forsøke å forhandle deg til en rimeligere pris hvis du f.eks. skal bruke pensjonatet fast eller/og over lengere tid. Pass på at Mattilsynet har godkjent kennelen, og at de har referanser fra f.eks. en veterinær.
Gjest Gjest_Jorun_* Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Fins det noen internetsider med oversikt over hundepensjonater og kenneler i Norge? Hvordan kan jeg finne et sted hvor hunden kan være i sommerferien? Det er snakk om en uke. Hvor mye koster dette vanligvis? http://www.startsiden.no/hobby_og_fritid/b...hundepensjonat/ Oversikt over de fleste hundepensjonat som har nettside. Trykk på Sorter geografisk på den andre lange blå linjen, så sorterer de seg etter fylke.
LindaMor Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal nå ha hundene mine på hundepensjonat i sommer å da koster det 140kr døgnet pr hund.
Gjest kai Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Fins det noen internetsider med oversikt over hundepensjonater og kenneler i Norge? Hvordan kan jeg finne et sted hvor hunden kan være i sommerferien? Det er snakk om en uke. Hvor mye koster dette vanligvis? Finnes en nyopprettet side som ikke har alle enda, men en del. Enkel å søke på.. www.dyrepensjonater.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå