Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg lurte på om noen har noen gode tips til hva jeg kan gi i forsinket bursdagsgave til en jente som ble 2 år i februar? Hun er datteren til bestevenninnen min, og jeg er fadderen til jenta, men siden vi bor langt unna hverandre kjenner jeg ikke jenta så godt. Noen har foreslått armbånd, men jeg føler at en slik gave er mer forbeholdt besteforeldre og andre som står barnet nært, siden det jo sikkert blir noe hun også ta vare på i voksen alder. Hva synes dere andre? Hva er en super gave til en 2-åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noe hun kan lære av :) En bok, puslespill, store perler e.l. :) Det synes barn er gøy, også kan de lære samtidig!

Skrevet

jeg er enig i at du burde gi noe hun kan lære seg noe av... f.eks en tellebok...

men det bør også være noe som hun synes er morsomt

Skrevet

Egentlig burde jeg hatt et supert svar til dette, i og med at jeg har en søskenflokk som er på 7 unger utenom meg, men faktisk, jeg har egentlig ikke et godt svar. Hun minste hos oss på 3 år elsker å perle, så hun får ofte masse perleutsyr. Eller så elsker hun lekekjøkkenet sitt og kosebamsene(hun bruker bamser eller seg selv istedenfor dukker).

Jeg ender alltid opp med å kjøpe ei lita bok eller ei lita leke samt klær. Elsker barneklær! De er så søte :sjenert: Flaks "jeg fortsatt har" fire små å kjøpe klær til enda og ei på 11 som også elsker å få klær :ler:

Skrevet

Jaah! Å shoppe barneklær er kjempegøy. Men er det kjekt å motta når du er to år? tja..Men perler var en veldig god idé, tror jeg går for det jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...