Gå til innhold

Tredemølle

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Clarissa_*
Skrevet

Har veldig lyst til å kjøpe meg en egen tredemølle, men kan ikke bruke så masse penger på den.

Har sett at det finns tredemøller til noen tusenlapper. Er det noen som vet om de holder mål i daglig bruk? Har tenkt å bruke den ca en time hver dag, og bare til gåing.

Er det bortkastede penger å kjøpe en billig tredemølle? Og hvorfor i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har veldig lyst til å kjøpe meg en egen tredemølle, men kan ikke bruke så masse penger på den.

Har sett at det finns tredemøller til noen tusenlapper. Er det noen som vet om de holder mål i daglig bruk? Har tenkt å bruke den ca en time hver dag, og bare til gåing.

Er det bortkastede penger å kjøpe en billig tredemølle? Og hvorfor i så fall?

Jeg har ikke peiling på tredemøller, men jeg ville spart pengene og heller gått utendørs. "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" ;-)

Bruk pengene på en mp3-spiller som du kan høre på når du går tur...

Skrevet (endret)

Jeg ville IKKE gått for en til noen få tusen. Jeg så en i butikken her om dagen til 5000 og jeg tok meg i det å se lenge på den før jeg skjønte hva det var! :fnise: (Det var riktignok ikke i en sportsbutikk,mer sånn alt mulig butikk)

Jeg har to stykker hjemme, begge er av en relativt dyr sort (tror jeg) De er begge kjøpt hos Nordic Fitness, den første kjøpte jeg når de hadde noe lagerutsalg der av fjorårets modeller eller noe sånt.

Her har du en link til hjemmesiden deres med en mølle for mosjonisten

http://engros.nordicfitness.no/pro-form_480_cx/cms/133

Selv har jeg en mølle til ca 25' og en til litt over 30. Jeg er kjempefornøyd og ville ikke satset på at du bare skal gå. Jeg begynte også med det men så hadde mølla innebygde programmer helt ned i 25 min med lav intensitet så etterhvert begynte jeg å løpe og nå gjør jeg ikke annet. I fjor løp jeg halvmaraton og hadde noen sagt det til meg for 2 år siden hadde jeg ledd rått!

Endret av Frk Johansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...